לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

המדריך ללקיחת משכנתא

משכנתאות

משכנתא על נכס קיים

כיצד מקבלים משכנתא על נכס קיים? למי זה כדאי ומתי? באמצעותנו ניתן לקבל עד85% מערך הנכס.

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    משכנתא על נכס קיים

    כיצד מקבלים משכנתא על נכס קיים? למי זה כדאי ומתי? באמצעותנו ניתן לקבל עד85% מערך הנכס.

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום ייעוץ המשכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    למידע לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    כיצד מקבלים משכנתא על נכס קיים?

    מחירי הנדל"ן מרקיעי שחקים, דבר שגורם לכך שהורים רבים נחלצים לעזרה עבור ילדיהם ולוקחים משכנתא על הנכס בו הם גרים. זאת במטרה להשיג להם הון ראשוני הנדרש עבור הלוואת משכנתא. קיימות סיבות רבות נוספות מדוע כדאי כיום לקחת משכנתא על נכס קיים, וביניהן מימון הקמת עסק חדש, דיור מוגן, עניינים בריאותיים, רכישת נכס נוסף, מימון רכב חדש ועוד.

    משכון נכס עבור כל מטרה

    ניתן למשכן נכס גם אם קיימת עליו משכנתא ולקבל משכנתא נוספת בגובה של עד 85 אחוזים מערכו, בניכוי החוב הקיים שרובץ עליו (אם יש). הלוואה גמישה זאת נוטה להיות אטרקטיבית למדי בשל הריביות הנמוכות יחסית שיציעו לכם עבורה וכן הפריסה הנוחה. חשוב להבין שבכדי לקבל הלוואה זאת עליכם למשכן את הנכס הקיים. נניח שיש ברשותכם נכס בשווי מיליון ₪ וקיימת משכנתא בסך 300,000 ₪, במצב זה תוכלו לקחת הלוואה לכל מטרה בסכום מקסימלי נוסף של עד 550,000 ₪.

    האם כדאי לי לקחת משכנתא על נכס קיים?

    התשובה לכך היא מורכבת, ותלויה בכם ובצרכים שלכם. עקרונית, מינוף נכס קיים מהווה פתח לסיכונים מיותרים, עד לכדי איבוד הנכס שלכם. עם זאת, אם יש לכם סיבות טובות לקחת הלוואה, הרי שיש פה הזדמנות. בואו מלמד מהי הלוואה טובה:

    כל הלוואה שתורמת להשגת הון נוסף או הפחתת סיכונים, מהווה יתרון המצדיק את ההימור. הדוגמאות לכך רבות וכוללות: הזדמנות להגדיל כושר יצור או הכנסות דרך עסק, לימודים שמקדמים את ההכנסות או המוניטין שלכם, הליך שמשפר את איכות הנכס שלכם ( השבחה) ועוד. לעומת זאת, אם התוכנית שלכם קשורה לרמת חיים הרי יש פה סימני שאלה. רכישת רכב חדש, חופשה שנתית, טיפולי יופי ועוד, עלולים להתגלות כנטל נוסף המעיק לשנים רבות.

    חשוב להדגיש שהמדרון החלקלק לאיבוד שליטה על המשכנתא שלכם עלול להוות בעיה, הדבר נכון במיוחד עבור אלה שמחפשים רכישת נכסים נוספים. שימוש אגרסיבי בשיטת מינוף זאת יכול להצליח בתקופות של פריחה בנדל"ן, אך במקרה של ירידות מחירים הנכס עלול להפוך לנטל, עד לכדי קריסה.

    עניין נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא הריבית. משכנתא לכל מטרה תשיג לכם באופן טבעי הלוואה בריבית מעט גבוהה יותר ממשכנתא עבור רכישת דירה. עם זאת, עדיין מדובר בהלוואה אטרקטיבית למדי מול האלטרנטיביות האחרות. הלוואות "רגילות" בדרך כלל פרוסות לתקופה קצרה של שנים ספורות.

    תכנון משכנתא על נכס קיים

    בדומה לכל משכנתא אחרת, גם במשכנתא זאת יש צורך לבחור מסלולים. בחירת מסלולים אופטימלית מצמצמת את גובה ההחזר למינימום הנדרש וקובעת את רמת הסיכון שמתאימה לכם. המומחים של תשואות פיננסים ישמחו ללוות אתכם בתהליך קבלת המשכנתא על נכס קיים תוך התאמה נכונה לצרכים שלכם. צלצלו עכשיו למספר 03-9477729 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    לבדיקת זכאות לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      או השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה