לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

משכנתא לרכישת דירה

משכנתאות

משכנתא לרכישת דירה

זה לא שהבנק מרמה, הוא פשוט רוצה להרוויח! אנחנו כאן כדי שלפחות אתם תהיו מוגנים.

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    משכנתא לרכישת דירה

    זה לא שהבנק מרמה, הוא פשוט רוצה להרוויח! אנחנו כאן כדי שלפחות אתם תהיו מוגנים.

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום ייעוץ המשכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    למידע לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    בדרך לרכישת דירה עוצרים לקחת משכנתא

    כמו הרוב המוחלט, סביר שאם אתם בדרך לרכישת דירה, אתם זקוקים למשכנתא לדירה. מהצד השני קיימים רבים אשר לא אוהבים את נושא המשכנתאות והיו מעדיפים להימנע מהלוואה זאת בכל מחיר. חשוב להבין שמדובר בטעות שכן הלוואת משכנתא לרכישת דירה מהווה מנגנון לקיחת הלוואות חיוני ביותר המאפשר לרובנו למנף את חיינו לצבירת נכסים והון בנוחות. עם זאת, רבים ובמיוחד בשנים האחרונות נוטים לאסוף הלוואות משכנתא בנדיבות יתירה ולסכן את עצמם ללא צורך. אז איפה עובר הגבול בין לקיחת הלוואה מוגזמת להימנעות מיותרת? כרגיל, התשובה נמצאת אצלכם.

    משכנתא לדירה - למה ההלוואה הזו טובה לכם?

    בעזרת משכנתא לדירה אתם הופכים הוצאה "קשיחה" של דיור לנכס בבעלותכם. במקום לשלם שכ"ד, אתם משלמים החזר משכנתא חודשי לבנק. נכס בבעלותכם מהווה עוגן חשוב של ביטחון עצמי וכלכלי ובכך מעצים את תחושת ה"בית" שכל כך חשובה לנו.

    שומרים על כללי האצבע וחיים נכון

    הבנק אינו מחלק משכנתא לרכישת דירה לכל אחד ומעמיד משכנתאות בתנאים שונים בכדי להימנע מחשיפה ללווים "גרועים". תנאים אלה מתבססים על מקורות הכנסה אמינים, הכנסות, גיל, שווי הנכס וכו'. עם זאת חשוב להבין שמדובר בתנאים בסיסיים בלבד ועליכם לרסן את עצמכם אף יותר בשביל שיהיה לכם כושר תמרון גם בתקופות קשות. לכן, עדיף לכם להיות צנועים לגבי השאיפות שלכם בעניין הדיור ולא בהכרח לקחת את הסכום הגבוה ביותר שהבנק מוכן לתת לכם.

    שליש, רבע מההכנסות – לא מתחייבים על יותר משליש מן ההכנסות כשיש לכם הכנסה ממוצעת ועדיף פחות. רבע מן ההכנסות הנוכחיות שלכם המועברות לבנק בכל חודש, לרוב אינם מהווים נטל כבד מדי.

    השקעת הון ראשוני – לגבי ה"דאון פיימנט", המגבלה עומדת כיום על כ- 25% אחוזים אך בדרך כלל לא כדאי להיכנס להלוואת משכנתא חדשה עם פחות מסכום זה בטח ובטח אם ההון העצמי גויס בהלוואות קצרות טווח..

    משתחררים מהר – כולם רוצים לפרוס הרבה ככל האפשר, אך חשוב להבין שלפריסת תשלומים ממושכת יש מחיר. הסיבה העיקרית שבגינה עדיף לקצר את זמן החזרת המשכנתא לדירה היא עלות כוללת, או "כמה עלה לי הנכס כולל עלות החוב". ככל שהחוב ארוך יותר עלות הנכס עולה משמעותית בשל הצורך לשלם ריבית לכל אורך זמן חיי המשכנתא.

    משכנתא לרכישת דירה - הלוואה בהתאמה אישית

    קיימים מסלולי משכנתא שונים ואלה כוללים שיטות "סילוק" או פידיון שונות. שיטת שפיצר היא המוכרת והנפוצה מכולן. קיימות שיטות נוספות כגון קרן שווה וכן הכוללות גרייס, בוליט. כל שיטה מתאימה לצרכים מסויימים וזאת בהתאם להתנהלות הכלכלית שלכם בחיים ולמטרת ההלוואה. כמו כן, יש מסלולים קבועים ומשתנים, צמודים ולא צמודים המותאמים לצרכים שונים וקובעים את מידת היציבות של החוב שלכם.

    בקיצור חברים, משכנתא לרכישת דירה מהווה כלי פנטסטי להתפתחות כלכלית כאשר היא מותאמת באופן מדוייק לצרכים וליכולות שלכם וחבל שלא להשתמש בה.

    לבדיקת זכאות לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      או השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה