לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

משכנתא למוגבלים בבנק

משכנתאות

הלוואות גישור

זקוקים לגשר על פער באמצעות שעבוד הנכס? הלוואת גישור היא הפתרון

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    הלוואות גישור

    זקוקים לגשר על פער באמצעות שעבוד הנכס? הלוואת גישור היא הפתרון

    תשואות פיננסים הינה חברת ייעוץ משכנתאות מובילה בארץ, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח במערכת הבנקאית בתחום האשראי והמשכנתאות.
    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורכם.
    מעוניינים לגשר על פערי זמנים או תקבולי כספים? הלוואת גישור היא הפתרון הנכון ביותר עבורכם. השאירו פרטים ובואו לשמוע ללא עלות וללא התחייבות מה יש לנו להציע. להשארת פרטים לחצו כאן ותנו למומחים שלנו לעזור לכם להגיע לתוצאה טובה יותר ובצורה קלה ובטוחה יותר.

    למידע לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    הלוואת גישור

    הלוואת גישור היא למעשה הלוואה שלוקחים במועד מסוים במטרה לגשר על פער מסוים ונדרשים להחזירה במועד מאוחר יותר שנקבע מראש. במקרים מסוימים ניתן לקבוע כי ההלוואה לא תסולק ביום הפירעון הצפוי, אלא תהפוך להלוואה רגילה בתשלומים חודשיים של קרן וריבית. מיום נטילת הלוואת הגישור ועד יום פירעונה או לחילופין הפיכתה להלוואה רגילה, אנו נדרש לשלם רק את החלק היחסי בגין הריבית ובמקרים מסויימים נוכל לא לשלם כלל ופשוט לצבור את הריבית החודשית לקרן ההלוואה המקורית.

    הלוואות גישור לעסקים יכולות לסייע רבות לכאלו אשר יש להם פערים תזרימיים בעסק ויודעים כי כרגע הם חייבים הלוואה להציל את העסק שלהם, אך ייקח קצת זמן עד שהעסק יתאושש. זה לא יהיה נכון להתחיל לפרוע את ההלוואה באופן מיידי טרם שהעסק התאושש שכן זו מכה נוספת לעסק. מה שזה עלול לגרום זה למפלתו הסופית של העסק וזה לא מצב רצוי. במצב אידיאלי בעל העסק יוכל לקחת עכשיו הלוואה שתוכל לסייע לו לצאת מהבעיות הנוכחיות שהוא נקלע אליהן, ולאחר מכן תוך כמה חודשים הוא יתחיל לפרוע את ההלוואה ובזמן הזה יצליח לשקם את העסק על מנת להיות בר פירעון.

    בסופו של דבר הלוואות גישור מאוד מתאימות לבעלי עסקים, יחד עם זאת גם אנשים פרטיים נזקקים להן במקרים רבים. לדוגמא, משפחה אשר ממתינה לקבלת כספי ירושה או כספי ביטוח, וזקוקה כרגע לכסף באופן מיידי, יכולה לקחת הלוואה מהסוג הזה ולהתחיל לשלם אותה כאשר הכספים הללו יתקבלו. במקרה כזה אולי אפילו תוכל לפרוע את כולה ולא על פי לוח הסילוקין המקורי. דוגמא נוספת הינה רכישת נכס מקבלן, כאשר הכניסה לנכס הינה עתידית, אך כיום אתם מתגוררים בשכירות ואין ביכולתכם לעמוד בהחזר כפול הל משכנתא ושכר דירה גם יחד. כך או כך, הלוואות גישור יכולות להעניק פתרון מצוין עבור מגוון של אנשים מהמגזר העסקי והמגזר הפרטי כאחד.

    תשואות פיננסים הינה חברה לייעוץ וליווי פיננסי אשר עוסקת בתחומים של ייעוץ לעסקים, קבלת מימון לעסקים, ייעוץ משכנתאות, סיוע למסורבי בנקים, הלוואות חוץ בנקאיות ועוד.

    לבדיקת זכאות לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      או השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה