לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

משכנתא חוץ בנקאית

משכנתאות

חברת ייעוץ משכנתאות

חברה לייעוץ משכנתא - כשבנקאים לשעבר עוברים לצד שלכם, התוצאות לא מאחרות להגיע!

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    חברת ייעוץ משכנתאות

    חברה לייעוץ משכנתא - כשבנקאים לשעבר עוברים לצד שלכם, התוצאות לא מאחרות להגיע!

    תשואות פיננסים הינה חברה לייעוץ משכנתא המובילה בתחום תהליך לקיחת משכנתא, יועצי המשכנתאות בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    במסגרת ייעוץ המשכנתאות אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך בעת לקיחת המשכנתא.

    למידע לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    תיאור קצר לפני שנתחיל

    תארו לעצמכם יום בהיר אחד לוקחים סכום כסף גדול ומפזרים אותו לכל רוח. לא, לא זכיתם בפיס ואתם לא משתתפים בסרט הוליוודי, מדובר באירוע רגיל לגמרי המתרחש בכל יום לרבים שלוקחים משכנתה ללא ליווי מקצועי של יועץ משכנתא.

    הלוואת משכנתה אינה הלוואה רגילה וזאת בשל הסכומים הגדולים המעורבים בה, פרק הזמן המתמשך לפדיונה המלא וכן אלמנט שיעבוד הנכס הנדרש ולכן נדרשת מעורבותו של יועץ משכנתאות.

    חברה לייעוץ משכנתאות אתכם בכל שלב

    כשאתם פונים לבנק משכנתאות בכדי לקבל משכנתה, אתם מקבלים עזרה אדיבה ויעילה מפקיד המשכנתאות.

    אולם, חשוב להבין שפקיד המשכנתאות מיצג את הבנק ומהווה מעין "איש מכירות" שתפקידו להשיג לבנק את העסקה המיטבית עבורו. לכן, קיים צורך לנהל מו"מ מול הבנק ולנסות לשפר את תנאי העסקה לטובתכם גם אם זה דורש התערבות של יועץ משכנתאות פרטי.

    אמנם נראה שמדובר בזוטות העומדות על שברי אחוזים וחלונות יציאה לתאריך מעורפל כלשהו בעתיד, אך למעשה ההבדל מצטבר והופך לסכומי כסף משמעותיים. אלה המסתכמים בעשרות אלפי שקלים ויותר המתפרסים על פני עשרות שנים.

    ניהול מו"מ מול מספר בנקים בידי חברת ייעוץ משכנתאות מאפשר לכם לקבל הלוואה בתנאים משופרים והכי חשוב, המתאימים עבורכם.

    עוזרים לכם לבנות תמהיל מתאים

    לכל אחד ואחת יכולת, צרכים, ורצונות שונים ולכן לפני שאתם רוכשים נכס ולוקחים הלוואת משכנתא, עליכם לבחון סוגיות אישיות רבות, לרבות יכולת ההחזר שלכם מול הבנקים.

    רבים נוטים לטעות ולהיות אופטימיים יתר על המידה לגבי יכולת ההחזר שלהם ומחיר הטעות מתגלה בהמשך הדרך כיקר מאד.

    פקיד המשכנתאות מצדו ישמח מאד אם תיקחו יותר וזאת במסגרת המגבלות שחלות על הבנק מטעם בנק ישראל ולכן הרבה פעמים נדרש גורם ממתן נוסף שרואה את התמונה הגדולה ונמצא בצד שלכם.

    חברת ייעוץ משכנתאות עוזרת לכם לבנות תמהיל משכנתה בסיכון המתאים לכם בדיוק. הדוגמאות לכך רבות:

    אם אתם עובדים בהייטק הדבר אומר שאתם מרוויחים יותר, אך במקביל החשש לאיבוד מקורות ההכנסה גבוהה יחסית ולכן במקרה זה עדיף לכם ללכת על משכנתא קצרה יותר עם תחנות יציאה לכספים שעתידים להתקבל מקרנות השתלמות שמנות.

    אם אתם בעלי קביעות, תוכלו לקחת משכנתא ארוכה יותר בידיעה שתנאי העסקה שלכם יישארו דומים ואף ילכו והשתפר ככל שעובר הזמן. אם אתם בעלי עסק, כדאי לכם להיזהר מלקחת סיכונים מיותרים וכו'.

    בתור חברה לייעוץ משכנתאות עם ניסיון רב- טיפלנו במגוון רחב של תרחישים ואנו מפעילים את מיטב המומחים וגם יועצי משכנתאות להתאמה המיטבית של משכנתה עבורכם.

    מחזור משכנתאות וותיקות

    גם אם יש לכם משכנתא קיימת יכול להיות שאתם זקוקים ל- "מחזור משכנתא".  מדובר בעיקר על משכנתאות, אלה פועלות בתנאים גרועים עבורכם שכן כיום הריביות שונות לחלוטין ממה שהכרנו בעשורים הקודמים.

    במסגרת פעולת המחזור אנו מבצעים הערכת כדאיות. אם מתברר שיש מקום לפירוק המשכנתא הקודמת ונטילת משכנתה חדשה, חברות ייעוץ משכנתא פועלות להרכיב לכם תמהיל מתאים לצרכים הנוכחיים שלכם.

    חשוב להבין, חברת ייעוץ משכנתאות איכותית נדרשת לתת לכם ערך עבור ההשקעה ולכן כל חברה לייעוץ משכנתא אשר אליה אתם פונים, צריכה להיות בעלת וותק וניסיון בעולם הבנקאות בכלל והמשכנתאות בפרט.

    כל זאת על מנת להעניק לכם גמול הולם של שקט נפשי וחיסכון משמעותי. "תשואות פיננסים" הינה חברה לייעוץ משכנתאות העושה בדיוק את זה בעזרת ניסיון רב שנים, הבנה עמוקה של עולם הבנקאות וכן תשוקה אמיתית לספק לכם פתרונות פיננסיים מתאימים.

    כל היועצים בחברת תשואות פיננסים, יוצאי המערכת הבנקאית ובעלי וותק וניסיון עשיר בעולם הבנקאות.

    קראו גם על התאחדות יועצי המשכנתאות.

    לבדיקת זכאות לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      או השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה