לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

יועץ משכנתא פרטי

משכנתאות

יועץ משכנתא פרטי

כשבנקאים לשעבר עוברים לצד שלכם, דברים נראים אחרת. אצלנו מדברים בתוצאות!

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    יועץ משכנתא פרטי

    כשבנקאים לשעבר עוברים לצד שלכם, דברים נראים אחרת. אצלנו מדברים בתוצאות!

    יועץ משכנתאות פרטי

    תשואות פיננסים הינה חברת ייעוץ משכנתאות מובילה בתחום ייעוץ המשכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    בתור יועצי משכנתא, אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך ובכך לחסוך לכם עד עשרות אלפי שקלים מול הבנקים.

    למידע לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    יועץ משכנתאות – איש מקצוע בצד שלכם

    מחירי הנכסים בישראל מרקיעי שחקים. בדרך כלל בכדי להגיע לדירה צריך לקחת משכנתא לשנים רבות ולהשתעבד. בנוסף, חגיגות הריבית האפסית הסתיימו זה מכבר והעליות (הקלות בינתיים..) מתחילות להכביד על הלווים.

    לפיכך, לכל שינוי קל בתנאי המשכנתא יש השפעה משמעותית על גובה ההחזר החודשי והסופי.

    האלטרנטיבה הלא אטרקטיבית של להישאר בשכירות מאלצת רבים לעשות מאמץ מיוחד ולמצוא נכס זול, ובתנאי משכנתא טובים.

    משכנתא "טובה", זה עניין שיכול להשתנות בן רגע בשל שינויים בתנאי השוק והצרכים האישיים שלכם. לכן, צריך להפעיל חזון ושיקול דעת רב בעניין.

    פקיד המשכנתאות בבנק לא באמת יחפש הכיר את הצרכים שלכם ואת אופי הפעילות הכלכלית שלכם, מה גם שפקיד המשכנתאות בבנק מייצג את אינטרס הבנק ופועל לפי שיקולים זרים.

    אז מה עושים לפני לקיחת משכנתא או מחזור משכנתא? מתייעצים עם יועץ משכנתאות פרטי מבית תשואות פיננסים.

    יועץ משכנתא פרטי עובד בשבילכם

    משכנתא צמודה, שקלית, או אולי מט"ח? ומה עם ריבית הלייבור? אולי יועצי משכנתא שולטים בז'רגון זה באופן שוטף, אך לקחת משכנתא זה עדיין עניין מסובך.

    גשם המינוחים שנוחתים עליכם לא תמיד תורם ובהחלט עלול לבלבל גם אנשים עם השכלה כלכלית. כך במיוחד כשאתם ממילא בעומס רגשי רב ונדרשים לקבל החלטות רבות בנוגע לנכס שבחרתם.

    הבעיה הכי חשובה שיש להתייחס אליה זה אתם. מה אתם רוצים וצריכים? מה יהיה מצבכם בעוד 10 שנים? מה יהיה מצב הכלכלה? ועוד שאלות רבות שאין להן מענה.

    לצורך כך אנו נדרשים להעריך את מצבנו העתידי ולרקום תכניות בהתאם. רבים מתקשים לעשות זאת ולכן לפעמים כדאי להשאיר את המשימה למישהו אחר. יועץ משכנתא פרטי מראיין אתכם ולומד להכיר את הצרכים והרצונות שלכם.

    יועץ משכנתא מקצועי מטעמכם יוכל לעזור לכם להרכיב תמהיל המשכנתא המתאים ביותר עבורכם.

    תמהיל משכנתא בהתאמה אישית

    תפקידו של יועץ משכנתאות פרטי הוא כמו של סניגור. כשיש נציג מטעמכם שעוזר לכם להתנהל מול הבנק, דברים פתאום נראים אחרת.

    הפעם הבנק יודע שהוא צריך לשכנע יועץ משכנתא מקצועי מומחה ויתאמץ הרבה יותר, במיוחד לאור העובדה שהיועץ שלכם יעשה השוואת מחירים ויאמת את הבנקים מול מתחריהם.

    לכן, עם ליווי יועץ משכנתא פרטי מטעמכם, סביר להניח שהבנק ילך לקראתכם יותר, וכאמור מדובר על שברירי אחוזים המסתכמים בסכומים משמעותיים לאורך שנים.

    נכון הדבר במיוחד כשמדובר במשכנתא על רקע ייחודי כמו משכנתא לבנייה בקיבוצים, משכנתא לתושבי חוץ, משכנתא ביו"ש וכן משכנתא לעסקים.

    במקרים כאלה יש מגבלות וחלים כללים נוספים שאותם יש להכיר ולקחת בחשבון.

    לכן, במצבים אלה נדרשת חשיבה ייחודית שדורשת מכם יכולת והבנה ספציפית. יועץ המשכנתאות מבית תשואות פיננסים מודעים לכלל השיקולים ויוכלו לעזור לכם לגבש את התוכנית הטובה ביותר עבורכם.

    יועצי המשכנתאות שלנו יבטיחו לכם שירותי ייעוץ משכנתאות מקצועי, ממוקד ואיכותי.

    הכירו את מסלולי ההלוואה הקיימים

    אחד הדברים החשובים שעוזר לכם יועץ משכנתא פרטי לעשות זה לבחור תמהיל. תמהיל המשכנתא הוא רכיב חשוב הקובע את אופי ההחזר ואת החשיפה של ההלוואה שלכם לשוק ההון.

    קיימים 3 פרמטרים עיקריים הקובעים את סוג המסלול ואופי ההחזר:

    • סוגי ריביות – קבועה, פריים, צמודה, לא צמודה, משתנה, לייבור וכו'.
    • הבסיס להצמדה – מדד המחירים לצרכן, מט"ח וכו'.
    • מסלולי החזר – החזר חודשי קרן + ריבית, החזר יורד, גרייס ועוד.

    מכיוון שהלוואת המשכנתא נדרשת להתנהל ביציבות למשך שנים רבות, עליה להיות מאוזנת. לכן, רבים שנעזרים בעתם של יועצי משכנתאות משלבים רכיבים צמודי מדד עם רכיבים של ריבית קבועה.

    לעומתם, בדרך כלל תושבי חוץ יעדיפו להיצמד למט"ח ולייבור. הייטקיסטים יעדיפו משכנתא יורדת להפחתת סיכונים ואילו בדרך כלל עדיף ללכת על פדיון קבוע (שפיצר).

    יועצי משכנתא מקצועיים יסכימו כי משכנתא צריכה להיות מותאמת באופן אישי ללווים ספציפיים ולאו דווקא מומלץ לכם לקחת את מה שהשכן שלכם לקח גם אם הוא נעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות מומלץ.

    מחזור משכנתאות עם יועץ משכנתא פרטי

    בשנים האחרונות רבים ניצלו את הריבית האפסית בכדי למחזר את המשכנתא שלהם, אך לא כולם. יש לא מעט בעלי משכנתאות וותיקות המשלמים סכומים אסטרונומיים עבור המשכנתא שברשותם וחבל.

    הריביות עדיין נמוכות יחסית ולבעלי משכנתאות אלה כדאי להזדרז ולמחזר בהקדם. מחזור משכנתא זה לא עניין פשוט ודורש ביצוע שיקולי עלות תועלת מורכבים.

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום ייעוץ משכנתאות.

    אל תפלו לקסמי הפקידים בבנקים, הם מייצגים את מקום העבודה שלהם ולא אתכם. מוטב שתדאגו למשכנתא שמתאימה לכם ביותר בעזרת ייעוץ משכנתא פרטי מבית אתר תשואות פיננסים!

    ייעוץ משכנתאות מקצועי יחסוך לכם כמה אלפי שקלים עד מאות אלפי שקלים. לקחת יועץ משכנתאות פרטי יעזור לכם לקיחת משכנתא בתנאים הטובים ביותר.

    תודה שהקדשת מזמנכם לקריאה, אנו מאמינים שייעוץ משכנתאות פרטי הינו צעד חשוב בציפייה לעתיד ובבניית הדרך.

    עוד יכול לעניין אתכם:

    לבדיקת זכאות לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      או השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה