לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

אישור עקרוני למשכנתא

משכנתאות

אישור עקרוני למשכנתא

רגע לפני חתימת חוזה, עוצרים ומבררים זכאות לקבלת משכנתא. אישור עקרוני למשכנתא - מתחילים

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    אישור עקרוני למשכנתא

    רגע לפני חתימת חוזה, עוצרים ומבררים זכאות לקבלת משכנתא. אישור עקרוני למשכנתא - מתחילים

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום ייעוץ המשכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    למידע לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    רכישת נכס היא עניין שדורש וודאות גבוהה בכל שלב, לכן נדרש מנגנון שמאפשר לכם לדעת מראש האם אכן תקבלו הסכמה לקבלת משכנתא מהבנק למימון. בדיוק לשם כך נועד "אישור עקרוני". זהו מסמך שמהווה הסכמה עקרונית של הבנק לתת לכם משכנתא לפני שהתחייבתם, ולכן נחשב לחלק מרכזי במו"מ על רכישת נכס. סביר להניח שחלק מבעלי הנכס שתפנו אליהם, ירצו לדעת שיש לכם אישור עקרוני בכדי להתקדם לקראת חתימה.

    איך מקבלים אישור עקרוני למשכנתא?

    ניתן לקבל משכנתאות בבנקים, חברות ביטוח וכן גופים חוץ בנקאיים מסוימים (ראו – משכנתא חוץ בנקאית) שלהם היתר לספק הלוואות אלה. הפניה לבנק המשכנתאות יכולה להתקיים באמצעות יועץ משכנתאות פרטי המלווה אתכם או באמצעות פניה ישירה שלכם בדרכים הבאות: פיזית בסניף, טלפונית במוקד או באמצעות אתר האינטרנט, מבלי לכתת רגלים.

    בפניה, יש להגיש לגוף הפיננסי מסמכים המעידים על יכולתכם הכלכלית, לרבות תלושי משכורת לשכירים, תדפיסים של חשבונות הבנק, דו"ח שנתי לעצמאים ועוד. כמו כן, יש להציג מידע רלוונטי על העסקה, ובמיוחד את הסכום המבוקש לצורך השלמת ההון עבור הרכישה. לאחר זמן קצר של מספר שעות ועד מספר ימים, תקבלו תשובה חיובית או שלילית. במקרה של תשובה חיובית, הרי שהבעיה נפתרה ואתם יכולים לקדם את העסקה לשלב הבא. במקרה של סירוב, כל עוד הבעיה טמונה בגובה הבקשה, הרי שמדובר בחצי צרה. סביר להניח שהבקשה חורגת מבחינת מדיניות הבנק ויש לשקול אחד משני הדברים: לחפש נכס אחר, צנוע יותר, או לפנות לגוף הלוואות נוסף עם אותה בקשה. במקרה של סירוב מסוג אחר (כמו היסטוריית אשראי שלילית), הרי שמדובר בבעיה משמעותית ומוטב לעצור ולהיוועץ באיש מקצועי המתמחה בתחום.

    האם רק אחד מבני הזוג יכול לקחת משכנתא?

    מה מידת המחויבות של הצדדים ב"אישור עקרוני למשכנתא"?

    הבנק מחויב לאישור עקרוני למשך 24 ימים, זאת במידה ואכן מסרתם פרטים נכונים ומלאים על העסקה והערכת השווי אכן סבירה. לכן, במקרים רבים ידרוש הבנק הערכת שמאי לפני מתן האישור העקרוני, כך נמנעות הפתעות מיותרות. כמובן שאם יתבררו פרטים חדשים בהמשך שמשפיעים על העסקה, כמו הערת הזהרה בעייתית, סטייה בהכנסות או כל פרט שלא נמסר מראש או לא נבחן לעומק על ידי הבנק, הרי שלהתחייבות הבנק לא יהיה תוקף.

    כמו כן, חשוב לדעת שאינכם מחויבים לאישור העקרוני שקיבלתם ואינכם מחויבים לקיים את העסקה, אם שיניתם את דעתכם. מכיוון שאינכם מחויבים לאישור העקרוני, הרי שבאפשרותכם לפנות לגופים פיננסיים נוספים במקביל ולבקש אישור עקרוני מכל אחד מהם. כך ניתן להגיע למצב שבו יש לכם אפשרות בחירה וכושר תמרון רחבים יותר, דבר שישפיע על הביטחון העצמי שלכם מול פקידי המשכנתאות.

    נצלו את ההזדמנות ותקבלו הצעות

    שלב האישור העקרוני, הוא זמן מצוין לעשות "שופינג" ולקבל הצעות מחיר ממספר גופים, עבור המשכנתא שאתם מבקשים. מומלץ לעשות זאת באמצעות יועץ משכנתאות פרטי שיפעל מעמכם ועבורכם בלבד. פקידי המשכנתאות בבנק מייצגים את אינטרס הבנק ויציעו לכם תמהילים שונים וריביות בהתאם שלאו דווקא יתאימו לכם וישרתו את האינטרסים שלכם.

    למידע נוסף על אישור עקרוני ומסלולי משכנתאות, פנו עכשיו אלינו במספר 03-9477729 או השאירו פרטים ונחזור בהקדם עם פתרונות המשכנתא שמתאימים בדיוק עבורכם.

    לבדיקת זכאות לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      או השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה