לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

מימון חוץ בנקאי

משכנתאות

משכנתא לנכס מסחרי

מתכננים לרכוש נכס מסחרי כדוגמת משרד או חנות? בואו לשמוע על פתרונות המימון להם אתם זכאים.

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    משכנתא לנכס מסחרי

    מתכננים לרכוש נכס מסחרי כדוגמת משרד או חנות? בואו לשמוע על פתרונות המימון להם אתם זכאים.

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום ייעוץ המשכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    למידע לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    משכנתא למשרד ומשכנתא לחנות, מתחילים.

    בעלי עסקים רבים לוקחים משכנתא לנכס מסחרי ומוותרים על התענוג המפוקפק של תשלומי שכירות המנציחים ארעיות ותלות בבעלי הנכס.

    נכס מסחרי משמש לעסקים עבור מגוון צרכים כמו חנויות, שטחי מסחר, משרדים, שטחי אחסון, תעשיה ועוד. ניתן לקחת הלוואה לנכס מסחרי ולשעבד אותו בדומה למוכר לנו בנכס למגורים. לעיתים קרובות עדיף להימנע מתשלום דמי שכירות לנכס שאינו בבעלותנו, כאשר מבינים שיש אפשרות לצמיחה עסקית ולרכוש נכס מסחרי באמצעות מימון בנקאי כדוגמת משכנתא.

    למי כדאי לקחת משכנתא לנכס מסחרי?

    • חנויות ושטחי מסחר – בנכסים מסחריים יש חשיבות רבה למראה. בעלי נכסים מסחריים שאין ברשותם את הכספים לשיפוץ והתאמת הנכס לצרכיהם, יכולים לשעבד את הנכס ובתמורה לכך ליטול משכנתא כנגדו ולהתאימו לראות עיניהם. גם כאלו המעוניינים לרכוש נכס מסחרי לצרכי העסק האישי שלהם, יעדיפו לא לשלם שכירות על נכס של מישהו אחר ולהיות תלויים בגחמותיו ובשינויי דמי השכירות. במצב זה נוטלים משכנתא לצורך השלמת רכישת הנכס. סיבה נוספת לקחת משכנתא עבור שטחי מסחר היא השקעה בפוטנציאל של מקום. אם אתם מאמינים שמקום יכול להיות אטרקציה ויהיה ביקוש גובר לשטחי מסחר, הרי מדובר בהשקעה בנכס מניב לכל דבר.
    • אזור משרדים – אם זכויות בבניין משרדים או מיקום קבוע חשובים לכם, הרי רכישת משרד יכולה להיות פתרון מושלם עבורכם. במידה ואתם ממילא עובדים וממוקמים באיזור מסוים באופן קבוע, כמו משרד פרסום הפעיל באיזור גיאוגרפי קבוע או חברה הנותנת שירותים בעיר ואיזור מסויימים, אין סיבה להמשיך ולשלם שכירות אלא רצוי וכדאי לרכוש את משרדים שיהיו בבעלות החברה. סיבה נוספת שבגללה כדאי לרכוש משרדים היא שדרוג עסקי כמו השכרת המקום כחללי משרדים משותפים ובכך ליהנות מנכס מניב.
    • שטחי אחסון ותעשיה – רכישת נכס לאחסון או ייצור הופכים לכדאיים ברגע שברור לכם שאתם פה להישאר ולגדול. התאמת מקום לייצור היא מבצע מורכב למדי. יש להתקין תשתיות רבות, לאפשר בטיחות הולמת לעובדים, להכניס מכונות ייצור, לדאוג לאישורים לפעול במקום והכול בשטח מוגבל. מהר מאד מתברר שזה לא מספיק וצריך להקים מחסן נוסף ליד, אזור פינוי פסולת או מעבר לכלי רכב. במצב זה עדיף שכל שקל השקעה יישאר ברשותכם כנכס. מחסנים יכולים במקרים רבים להפוך לנכס מניב כשאתם מזהים פוטנציאל כמו כביש חדש, גישה לכוח אדם זול וכן תנופת פיתוח חקלאי, צבאי או תעשייתי באזור.

    איך לוקחים משכנתא עבור נכס מסחרי?

    משכנתא לנכס מסחרי לוקחים בבנק למשכנתאות ובמחלקות המסחריות של הבנקים, על ידי פקידים המתמחים בתחום. כמו בכל משכנתא אחרת, יש לשעבד נכסים כנגד ההלוואה. אתם יכולים (ותעדיפו) לשעבד את הנכס שאתם מתכוונים לרכוש ו/או נכסים נוספים כמו דירת מגורים, שטחי מסחר פעילים עם רקורד הכנסות מוכר.

    ככל שיש ברשותכם נתונים יותר מוצקים לגבי התקבולים המתקבלים מהנכס, בהשכרה או בהכנסות עסקיות אחרות כמו ייצור או מכירה, הרי יהיה לכם קל יותר לקבל משכנתא לנכס המסחרי אותו אתם מעוניינים לרכוש. לכך יש להוסיף את עלויות המשכנתא ואלה ירדו ככל שהסיכון ירד.

    לכן, רבים יעדיפו להכיר את הנכס המיועד היטב ואת יכולתם להפיק ממנו הכנסות קבועות וברורות. מדובר בתהליך שבמקרים רבים מתחיל מהשכרת המקום ועובר לרכישתו. חלק מהעוסקים והיזמים יעדיפו להוסיף לנכס מקורות הכנסה ברורים כמו החתמת שוכרים לטווח ארוך, התקנת מערכת סולארית וכו', על מנת להבטיח תזרים מזומנים קבוע.

    ניתן לקבל עד 70% מימון משווי הנכס המסחרי ללא מע"מ במסלולים מועדפים לתקופה של עד 20 שנה.

    כמה זה עולה לנו?

    הריביות שמשלמים עבור משכנתא לנכס מסחרי שונות מהמקובל בנכס נדל"ן למגורים. הפרמטרים המרכזיים שקובעים את רמת הריבית שתקבלו מהבנק הם מצבו ושוויו של הנכס, התכנית העסקית והקרדיט שלכם בבנק.

    קחו בחשבון שהריביות שאתם משלמים מהוות סעיף הוצאה לגיטימי ולכן ניתן לבצע עבורן ניכוי מס. כמו כן, חשוב לדעת ולבדוק למפרע אם יש לכם הטבות מס, אם מסיבות גיאוגרפיות או אחרות ואלה יכולות אף לשפר את מצבכם.

    בשביל להיות תחרותיים ולהצליח בעסקים צריך לשקול כל צעד בקפידה. תשואות פיננסים מתמחה בליווי וגיוס אשראי ומשכנתאות לנכסים מסחריים.

    לבדיקת זכאות לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      או השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה