לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

המדריך ללקיחת משכנתא

משכנתאות

טיפים לרכישת דירה

רגע לפני חותמים, הנה כמה המלצות וכמה טיפים לרכישת דירה שחשוב שתדעו. בואו לשמוע מה יש לנו להציע.

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    טיפים לרכישת דירה

    רגע לפני חותמים, הנה כמה המלצות וכמה טיפים לרכישת דירה שחשוב שתדעו. בואו לשמוע מה יש לנו להציע.

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום ייעוץ המשכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    למידע לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    קבלו 4 טיפים לרכישת דירה

    רכישת דירה זה מהלך גדול לכל אחד ובמיוחד כשמדובר בדירה ראשונה. מחירי הדירות האסטרונומיים בישראל הפכו את חלום הבעלות על נכס לבלתי מושג עבור רבים ואילו אחרים, ברי מזל יותר עושים כל מאמץ להשתחרר ממלכודת השכירות. מעבר לעניין הבעלות והחיסכון בשכ"ד, לדירה פרטית יש משמעויות רבה ביצירת תחושת עוגן וביטחון החשובים כל כך.

    בשעה טובה חסכתם שקל לשקל ואתם מרגישים שהגיע הזמן למצוא את המקום הפרטי שלכם. לאחר מספר סיורים אתם מתחילים להבין שההיצע הרב וההבטחות הגדולות מבלבלים אתכם. אז מה עושים בכדי למצוא דירה מושלמת עבורכם ולא להסתבך בהתחייבויות הגדולות עליכם? מצורפים מספר טיפים לרכישת דירה שיעשו לכם סדר בראש:

     

    1. יד ראשונה או שניה?

    כולם אוהבים חדש, אבל זכרו דירות חדשות בפרויקטים שנמצאים עדיין בניילון, ממוקמות בדרך כלל באזורים מנותקים יחסית. לכן, סביר להניח שתהיו תלויים ברכב שכן רוב השירותים הקהילתיים יהיו מרוחקים. בעיה שנייה שעלולה להתעורר זאת השכונה עצמה. שכונה חדשה עדיין לא לבשה את ה"אופי" שלה ולכן אתם בעצם מהמרים שיהיה בסדר.

    חידוש מבנה ישן מציב לא מעט אתגרים אך יש תמורה בעד האגרה. עם קצת תעוזה ויצירתיות תוכלו למצוא "מציאות" ולהפוך אותן לבובה אמתית. דירות ישנות נוטות להיות ממוקמות במרכז והשכנים אינם מהווים תעלומה גדולה. דופקים בדלת ואומרים "שלום אנחנו מתעניינים ברכישת נכס כאן". סביר להניח שכל האמת על המקום תצא ומיד.

    קיימת אופציה נוספת של דירות חדשות בבניינים ישנים במסגרת פרויקט תמ"א 38. אז אם אתם בעלי חזון תוכלו ליהנות מכל העולמות. רוכשים נכס על הנייר ומקבלים מחיר טוב בבניין קיים.

     

    2. קונים עם הראש והלב

    הרבה שיקולים מנחים אותנו ברכישת נכס, אחד החשובים שבהם זה כמובן המחיר. ברכישת נכס עליכם להגדיר לעצכם מסגרת מחיר ברורה ולא לחרוג ממנה. התחייבות על הלוואה גדולה מידי עלולה לסבך אתכם וחבל. כלל האצבע להתחייבות כספים הוא רבע – שליש ולא יותר. לא מתחייבים על רכישת נכס בעלות חודשית של יותר משליש מההכנסות הבטוחות. המהדרין יקפידו על רבע ויחסכו מעצמם הרבה מצוקה בתקופות פחות טובות.

    חשוב לא פחות הוא הקשר עם הבית. אם אתם לא אוהבים את מה שאתם רואים, אל תקנו. הבית זה המקום הכי חשוב בחיים שלכם וזה צריך לשרת אתכם ואת הרצונות שלכם.

     

    3. קונים במ"ר

    אז מה עדיף 3 או 4 חדרים? מה זה משנה, העיקר זה גודל הדירה. את מספר החדרים אתם יכולים לקבוע בעצמכם עם קירות גבס ויומיים עבודה של 2 פועלים. לכן, כשאתם בוחרים דירה עליכם לקבוע את המ"ר הנחוץ לכם ולשאוף למצוא מציאה עם פחות חדרים על אותו מ"ר ואז להוסיף על פי הצורך. יש לומר, בבכפוף לכך שהדירה צריכה להיות מתוכננת בצורה נכונה על מנת שהשינויים יהיו ברי היתכנות.

     

    4. עושים בדק בית

    אין דירה מושלמת וכדאי לבצע בדיקה מעמיקה שתגלה את הפגמים הנסתרים מהעין. פגמים אלה כוללים בעיות בצנרת מים, חשמל, ביוב, דליפות מהגג ועוד.

    כמעט מיותר לציין שיש גם לבדוק את מצב הבית בטאבו ולאתר הערות אזהרה, חובות נסתרים ושאר מרעין ובישים שיהפכו את הרכישה שלכם לסיוט. לעוד טיפים לרכישת דירה, וסיוע צמוד, חברת "תשואות פיננסים" מתמחה ביעוץ משכנתאות ותוכל ללוות אתכם בכל תהליך רכישת הנכס החדש שלכם.

     

    לבדיקת זכאות לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      או השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה