לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

משכנתא חוץ בנקאית

משכנתאות

השוואת משכנתאות בין בנקים

לפני שלוקחים משכנתא חשוב לבדוק! אל תתייעצו עם הבנק שמוכר לכם את הכסף

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    השוואת משכנתאות בין בנקים

    לפני שלוקחים משכנתא חשוב לבדוק! אל תתייעצו עם הבנק שמוכר לכם את הכסף

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום ייעוץ המשכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    למידע לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    בישראל לא פשוט לרכוש נכס, בעיקר בשל הביקוש העקבי שגורם למחירים גבוהים. אם אין בידיכם סכום כסף משמעותי, כפי הנראה שתזדקקו למשכנתא גבוהה וגם אז תידרשו להפקיד סכום התחלתי גדול של כמה מאות אלפי שקלים. עם משכנתא גבוהה לשנים רבות כדאי לעשות הכול בכדי שיהיה לכם קל ונוח ככל האפשר לעמוד בתשלומים.

    השוואת תנאי משכנתא בין בנקים

    הדבר החשוב ביותר שיש לעשות הוא מציאת משכנתא בתנאים המתאימים ביותר עבורכם. לכן, יש לבצע השוואת משכנתאות בין בנקים באמצעות איש מקצוע אשר יוכל להשאיר בכיסכם כספים רבים שהבנק היה שמח לגרוף לכיסו. תהליך לקיחת משכנתא הוא תמיד מייגע, אך זאת לא סיבה להרים ידיים ולהיכנע לתנאים המוצעים ע"י הבנק.

    לחסוך עשרות אלפי שקלים ויותר

    סביר להניח שעידן הריביות האפסיות יסתיים ועמו העלויות הזניחות ששילמנו עבור המשכנתא. זהו זמן מצוין לזהירות רבה בכל הקשור למשכנתא שלכם.

    אם במשכנתא הנוכחית שלכם קיימים סכומים משמעותיים המבוססים על מסלול של של ריבית משתנה, משמע צריכה להיות לזה סיבה. אם אין לך סיבה חשוב לבדוק את החלופות ואולי זה הזמן לשקול מעבר לריבית קבועה ולשריין את מצבכם ככל האפשר עד תום פריסת המשכנתא.

    לאלה שעדיין אין להם משכנתא, מוטב לבנות תמהיל מראש התואם את צריכים ויכולתכם ועל בסיסו לבחון היטב את ההצעות השונות ולהילחם על כל "פיפס" שכן כל שבריר אחוז בריבית מתורגם לכסף רב לאורך השנים.

    הכסף כן צומח על העצים

    עם זאת, לצערנו העצים זה אנחנו ואנחנו משלמים לבנקים ממיטב כספנו עבור הלוואת המשכנתא. לכן, חשוב להראות אסרטיביות מול פקיד המשכנתאות ולפעול באמצעות יועץ משכנתאות מטעמכם בכדי לצמצם ככל האפשר את עלויות הכסף שבכוונתכם לבקש.

    בנוסף, השוואת משכנתאות בין בנקים מעניקה יתרון פסיכולוגי ברור. כאשר מתנהלים באופן נכון מול הבנק, לבנק יש הרבה יותר מוטיבציה להתפשר עם הצעות נוחות עבורנו. למעשה, הבנק מאד מעריך אנשים שמבינים כסף, ויודעים למנף את הכוח שיש להם בידיים בכדי לקבל יותר.

    השוואת משכנתאות בין בנקים, עם מומחים

    מכיוון שמדובר על כסף גדול ופוטנציאל חיסכון משמעותי, רבים פונים ובצדק ליועץ משכנתאות. יועץ משכנתאות אינו עובד בחינם, אך יועץ מוצלח יודע להשיג לכם עסקה אופטימאלית ולהצדיק את עבודתו. יועץ משכנתאות בוחן קודם כל את היכולות שלכם ואת הצרכים. עם תמונה כלכלית ברורה ביד, היועץ פונה לבנקים השונים ומנהל עימם מו"מ בשפה הבנקאית המקובלת, לעיתים תוך שימוש בקשרים אישיים.

    הרבה יותר נוח להיעזר במישהו שמבין ויודע מה לדרוש ומצד שני גם מבין מה באמת ניתן לקבל, במיוחד כאשר אתם זקוקים להכוונה פיננסית מעמיקה יותר. רבים נוטים לקחת הלוואות שקצת גדולות עליהם, ללא כל התחשבות ביכולתם האמתית. יועץ המשכנתאות עוזר לכם לבנות תמהיל אופטימלי עבורכם וליצור מסגרת תקציב מותאמת למשכנתא. במקרים מסוימים, יועץ משכנתאות אחראי אף יעזור לכם לרדת מהעץ אם מתברר שהנטל גדול מידי.

     

    תשואות פיננסים עומדת לרשותם של לקוחותיה בכל עניין כלכלי מרכזי הקשור להלוואות ומשכנתאות. אל תהססו ואל תעמדו לבד מול הבנקים, צרו קשר עכשיו עמנו במספר 03-9477729 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם לפגישה ללא התחייבות.

    לבדיקת זכאות לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      או השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה