לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

משכנתא למוגבלים בבנק

משכנתאות

משכנתא קרן שווה

משכנתא בהחזר חודשי יורד, זה קיים וזה יכול לחסוך לכם הרבה כסף.

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    משכנתא קרן שווה

    משכנתא בהחזר חודשי יורד, זה קיים וזה יכול לחסוך לכם הרבה כסף.

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום ייעוץ המשכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    למידע לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    הלוואת משכנתא לא חייבת להיות מעיקה ובאמצעות כמה החלטות טובות ניתן לצמצם את העול משמעותית ואף להקטין את סכום ההחזר באופן קבוע – משכנתא קרן שווה. אין מדובר ב"תרגיל" אלה בהצעת פריסה לגיטימית השונה מהמקובל במשכנתאות רגילות שמבוססות על שיטת "שפיצר".

    כידוע, בשיטת שפיצר ההחזר החודשי קבוע ונגזר מנפח הולך וגדל של הקרן לצד ריבית יורדת. לעומת זאת, עם משכנתא בהחזר חודשי יורד המכונה "משכנתא קרן שווה" מחזירים את הקרן באופן שווה בכל חודש. כתוצאה מכך הקרן (סכום החוב שנותר) מצטמצמת והריבית עליה יורדת בהתאם. לכן, עם משכנתא בהחזר חודשי יורד, תשלמו יותר בתחילת מסלול ההלוואה ביחס לשפיצר ואילו הנטל ירד עם הזמן.

    קבלו דוגמא להלוואה של 500,000 ₪ בריבית קבועה לא צמודה של 3.5 אחוזים למשך 20 שנים:

    • החזר חודש ראשון – 3,542 ₪
    • החזר חודש אחרון – 2,089 ₪
    • החזר חודשי עבור אותה הלוואה בשיטת שפיצר תעמוד על – 2,900 ₪.

    חשוב לציין שקיימים פרמטרים נוספים המשפיעים על גובה ההלוואה החודשי ואלה כוללים בעיקר את מסלולי ההצמדה השונים, אותם בחרתם.

    למי עדיף לקחת קרן שווה?

    בחירת שיטת הסילוקין בעלת משמעות רבה ולכן כדאי לקחת אותה בחשבון כחלק מהחלטות המשכנתא שתידרשו לקבל. מצד אחד לוודאות יש משמעות עבור משפחות רבות ורבים יעדיפו להיצמד לשיטת שפיצר, אך לא כולם. יש כאלה המעדיפים להיפרד מנטל משמעותי יותר של המשכנתא, כבר בהתחלה ובמיוחד אלה שלהם הכנסות גבוהות והתחייבויות מעטות יחסית.

    יזמים, בעלי עסקים וכן אנשים שעובדים בתעשיית ההייטק מהווים דוגמא טובה לכך. הכוונה בעיקר לחבר'ה צעירים עם הכנסות גבוהות ואופק כלכלי ברור קצר למדי, לצד אי וודאות גוברת וכן התחייבויות הגדלות ככל שהמשפחה מתפתחת. נוטלי משכנתאות נוספים המעדיפים לקחת הלוואת משכנתא קרן שווה הם אלה שלהם אג'נדה כלכלית ברורה – מתאמצים יותר עכשיו ומתפנקים מחר.

    פחות עלויות מימון לאורך זמן

    הנוחות הרבה של החזר משכנתא חודשי משכיחה מאתנו אמת קטנה ומטרידה – המשכנתא עולה לנו והרבה. דירה שעולה על הנייר 2 מיליון ₪ עלולה לאורך השנים להגיע לעלויות מימון אסטרונומיות שעלולות בתנאים מסוימים להכפיל ואף יותר את עלות הנכס שלכם.

    זוכרים את ההלוואה שלקחנו מקודם? כמה היא תעלה לנו בכל שיטת סילוקין?

    • שפיצר – 695,952 ₪
    • קרן שווה – 675,729 ₪

    הפער בין השיטות עומד על כ 20,000 ₪ עבור הלוואה של 20 שנים ועשוי לזנק אף יותר בהתאם לתמהיל המסלולים שיילקח וכן לריביות שיתקבלו.

    למי לפנות עבור משכנתא בהחזר חודשי יורד?

    לא כל בנק מציע משכנתא בקרן שווה ואלה שכן, לא תמיד ששים להציע את המסלול הזה וזאת מהסיבות הלא נכונות. האינטרס של הבנק הוא להציע לכם החזר חודשי נמוך ובכך להיות תחרותיים. לכן, בבחירת הבנק המועדף, עליכם להתעניין גם בסכום ההחזר הכולל ולא רק החזר חודשי. חברת תשואות פיננסים תשמח לעזור לכם לקבל החלטות איכותיות מול הבנק, כיוצאי המערכת הבנקאית והכרת המערכת על בוריה, נוכל לגלות לכם את הסודות שהבנק שמח להסתיר. למידע נוסף על משכנתא בהחזר חודשי יורד צרו קשר עכשיו במספר 03-9477729 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם פתרונות משכנתא מותאמים בדיוק עבורכם.

    לבדיקת זכאות לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      או השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה