לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

משכנתא למוגבלים בבנק

משכנתאות

בדיקת זכאות למשכנתא

כיצד מנפיקים תעודת זכאות ומאיפה? מה זה בכלל נותן? כל התשובות במאמר

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    בדיקת זכאות למשכנתא

    כיצד מנפיקים תעודת זכאות ומאיפה? מה זה בכלל נותן? כל התשובות במאמר

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום ייעוץ המשכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    למידע לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מדינת ישראל מעניקה סבסוד הלוואת משכנתא בתנאים מועדפים לקבוצות אוכלוסייה מסוימות במטרה לעודד רכישת נכס. הלוואת זכאות למשכנתא מעניקה ריבית נוחה עבור הסכום שנקבע לכם בבדיקת זכאות למשכנתא שעורך משרד הבינוי והשיכון. בבדיקת זכאות למשכנתא נבדקת התאמת המבקשים לקריטריונים שנקבעו לעניין וכן היקף ההלוואה בתנאים מועדפים. למשרד הבינוי והשיכון יש שיטת ניקוד המשקללת את התאמת המבקשים לפרמטרים שונים שנקבעו לעניין. על פי שיטת הניקוד לזכאות, צבירת נקודות משיגה היקף הלוואה בהתאם – יותר ניקוד יותר מימון בתנאים נוחים.

    מי זכאי לקבל תעודת זכאות?

    לאחר שנבדקה התאמתם של המבקשים ונמצאה חיובית, מנפיק משרד הבינוי והשיכון תעודת זכאות באמצעות הגוף המלווה או החברה המשכנת. תעודה זאת מאפשרת לזכאים לקבל הלוואה בתנאים מועדפים שעומדים (נכון לתחילת 2019) על 3 אחוז בריבית קבועה וצמודה למדד.

    תעודת זכאות להלוואת משכנתא יכולים לקבל חסרי דיור הכוללים זוגות צעירים, הורים יחידניים, רווקים, יחידים, נכים ועוד. חלק מקבוצות אוכלוסייה אלה מקבלים ניקוד רב, כמו נכים והורים יחידניים ואילו אחרים מקבלים פחות. כמו כן, יש העדפות שונות ואף מענקים עבור אלה שעוברים לגור באזור עדיפות, עולים חדשים עם וותק וכן לאלה ששירתו בצה"ל/ שירות אזרחי/ שירות לאומי.

    כיצד מחשבים את גובה הזכאות?

    מחוסרי דירה יכולים לקבל בתנאים מסוימים זכאות של עד 95 אחוזים מערך הנכס, באמצעות זכאות אישית וכן הלוואת מקום.

    • זכאות אישית – את גובה הזכאות האישית קובעים במשרד הבינוי והשיכון על פי מספר קריטריונים הכוללים את התקופה לחישוב זכאות, מספר ילדים וכן מספר אחים ואחיות. תקופת החישוב לזכאות נקבעת על סוג האוכלוסייה. עבור זוגות צעירים יחושב זמן הנישואין, עבור עולים חדשים יחושב הוותק בארץ, עבור רווקים יחושב הגיל ועבור הורה יחידני יחושב הזמן שבו ההורה הוא יחיד. בנוסף לכך ישוקללו גם פרמטרים נוספים הכוללים שירות צבאי/ לאומי וכן נכות.
    • הלוואת מקום – הלוואה זאת מכונה גם סיוע יישובי ועניינה גיאוגרפי. מדינת ישראל נותנת מענקים לעידוד רכישה או בניה של מגורים באזורי עדיפות על פי קריטריונים שונים ומדיניות המשתנה מעת לעת.

    איך מנפיקים תעודת זכאות?

    את תעודת הזכאות אפשר לקבל בכל סניף של בנק מסחרי וכן בחברות משכנות מאושרות. אתם ממלאים פרטים, מצרפים מסמכים שונים וכן משלמים עמלה על פי תעריפון הבנק. פקיד הבנק מעביר את הבקשה שלכם לביצוע בדיקת זכאות למשכנתא למשרד הבינוי והשיכון ותוך מספר ימים עד שבועות תקבלו תשובה בעניין.

    כמעט מיותר לציין שהשלמת פרטים אופטימלית יכולה להשיג לכם יותר נקודות זיכוי שישפיעו על גובה ההלוואה ולכן גם על נטל ההחזר החודשי. "תשואות פיננסים" מתמחים בייעוץ משכנתאות ושמחים תמיד ללוות ולסייע בדרך למשכנתא המיוחלת. למידע נוסף על בדיקת זכאות למשכנתא צלצלו עכשיו למספר 03-477729 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    לבדיקת זכאות לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      או השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה