לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

משכנתא בגישור

משכנתאות

משכנתא בקבוצת רכישה

משלבים כוחות ומשפרים עמדות. בואו לשמוע מה יש לנו להציע.

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    משכנתא בקבוצת רכישה

    משלבים כוחות ומשפרים עמדות. בואו לשמוע מה יש לנו להציע.

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום ייעוץ המשכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    למידע לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    משכנתא קבוצת רכישה

    בעשור האחרון מאד מקובל לרכוש נכסים במסגרת קבוצות רכישה. בדרך כלל קבוצת רכישה מאגדת יחדיו אנשים פרטיים המעוניינים לרכוש נכס במשותף וליהנות מכוח מיקוח משופר. קבוצת הרכישה ממנה בדרך כלל גוף מנהל המייצג את הקבוצה מול כל הגורמים לרבות קבלן, גוף מממן, גופים מוניציפליים וספקי שירותים נוספים.

    יתרונה של קבוצת הרכישה ברור, אך עם זאת אנו נתקלים לא פעם במקרים בהם קבוצות רכישה קרסו, כמו המקרה המפורסם של ענבל אור. לכן, חשוב להבין שמבחינת הבנק, נטילת משכנתא בקבוצת רכישה נחשבת בעלת פרמיית סיכון גבוהה יותר ולכן, סביר להניח שתנאי משכנתא יהיו פחות טובים מהמקובל.

    אחד למען כולם וכולם למען אחד

    בתהליך ההצטרפות לקבוצת רכישה יחתימו אתכם על חוזה שמגדיר את מערכת היחסים בינכם ובין קבוצת הרכישה. הקבוצה פועלת ביחד בהיבטים רבים, לרבות מימון הפרויקט. כאשר אתם פועלים עם קבוצת רכישה, משכנתא מהווה חלק מהעניין וזאת תילקח בסניף הבנק שאותו קבעה הקבוצה. מצב זה שונה מנטילת משכנתא פרטית שבא יש לכם את הפריבילגיה לבחור את הבנק המממן מתוך שלל אפשרויות.

    הסיבה להתנהלות עם בנק בודד נובעת מהצורך לממן את פעילות הקבוצה בצורה מרוכזת ועל ידי בנק מלווה. כמו כן, חברי הקבוצה מעוניינים להבטיח שכל צד בקבוצה יעמוד בהתחייבויותיו וישלם את חלקו הכספי כנדרש. בתהליך מימון הפרויקט אתם נדרשים לשלם סכומים חודשיים קבועים במטרה לפדות את המשכנתא והבנק משחרר סכומי כסף שונים לצורך ביצוע פעולות שונות. פעולות אלה כוללות רכישת קרקע, בניה, היתרים וכו'.

    קבלו מספר הבדלים בין סוגי המשכנתאות:

    • נטילת משכנתא – כאמור, את הבנק המלווה בוחר הגוף המנהל של קבוצת הרכישה בלבד.
    • התנהלות מול הבנק – שוב, גם במקרה זה את ההתנהלות מול הבנק מרכז הגוף המנהל של הקבוצה, לרבות ניהול מו"מ מקדים וכן פעולות שונות בשוטף.
    • שיעור המימון – בשונה מהמצב במשכנתא פרטית שבא נקבע שיעור המימון משווי הנכס, הרי במשכנתא עבור קבוצת רכישה נגזר שיעור המימון על פי עלות הנכס.
    • עמלת ליווי פיננסי – עמלה ייחודית זאת ניתנת לקבוצות רכישה בשל פעולת הליווי הפיננסי שמבצע הבנק לאורך כל תהליך הפרויקט. מדובר על מגוון פעולות הכוללות העמדת אשראי, ניסוח מסמכים משפטיים, פתיחת תיקי הלוואה וכן טיפול שוטף.
    • ריבית מוגדלת – כאמור הריבית עבור משכנתאות של קבוצות רכישה גבוהות יותר. זאת בשל הנחיות בנק ישראל וכן בשל פרמיית הסיכון הגבוהה יחסית.

    מדוע יש לפתוח תיק משכנתא אישי?

    הסיבה לכך פשוטה ונובעת מהצורך בצמצום סיכונים. באמצעות פתיחת תיקים אישיים לכל חברי הקבוצה ניתן להבטיח עמידה בהתחייבויות מצד כל חבר וחבר בקבוצה. אם מישהו מחברי הקבוצה אינו יכול או מעוניין לקבל משכנתא בבנק הנבחר, יש באפשרותו להפקיד את מלא הכספים הנדרשים.

    ממחזרים לאחר טופס 4

    קיבלתם טופס 4? כל האפשרויות פתוחות, זה הזמן לנהל מו"מ עם מס' בנקים על מנת לשפר את תנאי המשכנתא שהתקבלו במסגרת קבוצת הרכישה

    לאור המורכבות והרגישות בהצטרפות לקבוצת רכישה ולקיחת משכנתא משותפת יש בהחלט מקום לקבל ייעוץ מקיף הרואה את הצד שלכם ומעוניין להגן עליכם. נכון הדבר ברמה המשפטית והפיננסית השלובים יחדיו.

    לבדיקת זכאות לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      או השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה