לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

משכנתא חוץ בנקאית

משכנתאות

משכנתא לדירה שניה

הדרך החכמה לקבלת משכנתא לדירה שניה

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    משכנתא לדירה שניה

    הדרך החכמה לקבלת משכנתא לדירה שניה

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום ייעוץ המשכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    למידע לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    בשלב מסוים בחיים רבים מעוניינים להשקיע את הכסף שצברו בנכס נדל"ן נוסף. אין הכוונה למשכנתא עבור משפרי דיור אלא לאלה המעוניינים לרכוש נכס מניב במטרה ליצור הכנסה פאסיבית קבועה משכירות ולכן הם צריכים משכנתא לדירה שניה. בשנים האחרונות אנו עדים לפעולות שונות שעושה האוצר בכדי לקרר את שוק הדיור ולהוציא את המשקיעים מהשוק. לצורך כך חלות הגבלות שונות על המשקיעים ואלה כוללות:

    • דרישה להון עצמי של 50 אחוזים מערך הנכס להשקעה
    • מס רכישה של 8 אחוזים מערך הנכס להשקעההמגבלות האלה הוציאו מהשוק רבים מהמשקיעים הפוטנציאלים, אך מכיוון שהכסף שלנו לא מרוויח באפיקי חיסכון שקליים, רבים נעזרים בחשיבה יצירתית שמאפשרת לקבל מימון. קבלו כמה פתרונות שיעזרו לכם להשיג הון נוסף לרכישת נכס:

    ממשכנים את נכס המגורים שלכם

    ביכולתכם לקחת הלוואה של עד 50 אחוזים על הנכס בו אתם גרים ולעיתים אף להגיע ל60% מערכו. סכום כסף זה יוכל לשמש כהון עצמי עבור רכישת נכס מניב באמצעות משכנתא לדירה שניה.

    דוגמא: עבור דירה ששווה 1,000,000 ₪ שעליה רובצת משכנתא של 350,000 ₪ ניתן לקחת הלוואה של עד 250,000 ₪ נוספים.

    מוכרים את הנכס הקיים

    יש באפשרותכם לקבל משכנתא לדירה שניה במימון של 70 אחוזים בתנאי שבכוונתכם למכור את נכס המגורים שלכם ב18 חודשים הקרובים ואתם מוכנים להתחייב על כך.

    משכנתא על הנכס הקיים

    קיימים שני סוגים של משכנתאות שניתן לקחת כנגד הנכס הקיים: משכנתא לכל מטרה ומשכנתא לשיפוץ. בדרך כלל מדובר בהלוואת יקרות ממשכנתאות שנלקחות מלכתחילה למטרת רכישת דירה. עם זאת משכנתא לשיפוץ נוחה במידה מסוימת בהשוואה להלוואה לכל מטרה. הלוואות אלה מאפשרות לגייס עד 70 אחוזים מערך הנכס הקיים.

    משכנתא לדירה שניה - שומרים על גבולות ההיגיון לפני שחותמים

    עם קצת יצירתיות ותעוזה ניתן למצוא דרכים שונות לגייס כסף, אך חשוב להבין שמגבלות אלה קודם כל נוגעות לנו. בנק ישראל ומשרד האוצר לא רוצים שתטבעו בחובות. לכן, גם אם נותנים לכם משכנתא לדירה שנייה או הלוואות יצירתיות, לא בטוח שכדאי לקחת. נכון הדבר במיוחד בימים אלה בהם שוק הנדל"ן מתקרר ויש חשש לעליית ריביות במשק.

    ליווי יועץ משכנתאות לרכישת דירה שנייה

    אם יש לכם עסקה טובה ואתם חשים שיש פה הזדמנות, ניתן לקחת את ההלוואה שמגיעה לכם ולהוסיף הלוואות נוספות. את זה כדאי לעשות בליווי של יועץ משכנתאות. יועץ מהימן יאפשר לכם לבחון את המצב בשיקול דעת ולא להגזים. במקביל יעזור לכם היועץ לפנות לבנקים וכן לגופי מימון חוץ בנקאיים במטרה להשיג עסקה נוחה ככל האפשר.

    תשואות פיננסים הינה חברה וותיקה ורצינית. כיוצאי המערכת הבנקאית אנו יודעים בדיוק כיצד לפנות ולקבל יותר הלוואות בפחות ריביות. ביחד נוכל להתאים לכם משכנתא לדירה שניה ואף לשלב אותה עם הלוואות נוספות. צלצלו עכשיו למספר 03-9477729 או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם פתרונות מימון שמתאימים בדיוק לכם.

    לבדיקת זכאות לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      או השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה