לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

משכנתא חוץ בנקאית

משכנתאות

משכנתא ליוצאי אתיופיה

תוכנית חומש ליוצאי אתיופיה, משכנתא בתנאים מפתיעים.

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    משכנתא ליוצאי אתיופיה

    תוכנית חומש ליוצאי אתיופיה, משכנתא בתנאים מפתיעים.

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום ייעוץ המשכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    למידע לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מתחילים

    אתם בני העדה האתיופית ועדיין אין בבעלותכם דירה? יכול להיות שיש לכם זכאות למשכנתא בתנאים מועדפים. מדינת ישראל מעוניינת שליוצאי אתיופיה יהיה נכס בבעלותם ולכן הוחלט שמגיע לכם הטבות מיוחדות במשכנתא. בכל שנה, יכולים זכאים העומדים בקריטריונים של משרד השיכון להגיש בקשה להגרלת הצטרפות לתוכנית משכנתא ליוצאי אתיופיה.

    בעשרות השנים האחרונות ובמיוחד במסגרת מבצע שלמה שהתקיים בשנות התשעים, נהנית מדינת ישראל מעלייה מבורכת, אך מאתגרת, של יהודים מאתיופיה. רבים מאלה שהגיעו לארץ מאתיופיה מתקשים להתאקלם מסיבות הקשורות בעיקר למחסומי תרבות ושפה. בני העדה, חווים לא פעם חשדנות רבה מצד ישראלים וותיקים ומתקשים להשתלב במקומות עבודה איכותיים שמציעים ביטחון כלכלי ונאלצים להסתפק בעבודות דחק.

    מדינת ישראל רוצה לעזור לכם!

    מדינת ישראל מבינה את הקשיים הרבים שאותם חווים בני עדה רבים ומעוניינת להושיט יד ולתמוך באמצעות הטבות משכנתא ליוצאי אתיופיה. מכיוון שמדובר בהטבה משמעותית מאד, מגבילה המדינה את מספר מקבלי ההטבה למכסה שנתית קבועה. בנוסף, על המשתתפים לעמוד בקריטריונים הנדרשים שאותם נפרט:

    ההגרלה מיועדת לבני העדה האתיופית שאין ברשותם נכס מגורים. אלה יכולים להיות זוגות נשואים או ידועים בציבור, כאשר לפחות אחד מהם מבני העדה. זכאים לגשת להגרלה גם רווקים או גרושים שבחזקתם ילדים בגילאי עד 21 ומתגוררים בבית.

    מהן ההטבות שמגיעות לכם?

    חשוב להבין שכללי תכנית ההטבות משתנה אחת לכמה שנים. נכון לעכשיו (2017-2020), מדובר במכסת הטבות המוגבלת עבור 200 זכאים בשנה בלבד.

    • הלוואה משמעותית – מוצעת לזוכים הלוואה לדיור המגיעה עד ל 600,000 ש"ח.
    • ריבית אפסית – ההטבה ניתנת לפרק זמן של 25 שנה, כאשר ב 10 השנים הראשונות לא תידרשו לשלם ריבית כלל! וב 15 השנים הנותרות תידרשו לריבית של 2 אחוזים בלבד.
    • חסם כניסה נמוך – ההון העצמי הנדרש לקבלת משכנתא ליוצאי אתיופיה עומד על 5 אחוזים בלבד.כתוצאה מכך, בני העדה האתיופית שזכו בהגרלה יכולים להשתחרר ממעגל השכירות בקלות יחסית ולעבור לנכס בבעלותם, תחת נטל כלכלי דומה ואף פחות.

    איך ניגשים למכרז?

    בכדי לקבל את ההטבה של משכנתא ליוצאי אתיופיה שמציעה לכם מדינת ישראל, עליכם לעקוב אחר מועדי הרישום להגרלות השנתיות שמתפרסמות באתר של משרד השיכון וכן במקומות נוספים. במועדים בהם מתקיימת הגרלה, על המתמודדים לפנות פיזית לסניף בנק המשכנתאות המועדף עליהם, עם המסמכים הכוללים:

    • תעודות זהות של בני הזוג או תעודה של הורה עצמאי.
    • תמונת פספורט של בני הזוג/הורה עצמאי.
    • תעודת נישואין/גירושין או פטירה לאלמנים. במקרה של גרושים ופרודים סביר להניח שידרשו מסמכים נוספים במטרה לאמת את מצבם.

    בסניף הבנק, ינפיקו לכם תעודת זכאות ותידרשו לחתום על טופס מידע לנרשמים וכן על הצהרה. לאחר שניגשתם למכרז, תצא הגרלה והודעות בעניין הזכייה יועברו לכל המשתתפים.

    אלה שזכו בהגרלה זכאים לממש את ההטבה לזמן המוגבל ל 6 חודשים. למידע נוסף על הטבות מפליגות עבור בני העדה האתיופית צרו קשר עכשיו במספר 03-9477729 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    לבדיקת זכאות לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      או השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה