לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

התאחדות יועצי המשכנתאות

משכנתאות

משכנתא לרכישת משרד

מעוניינים לרכוש משרד? עד 70% מימון ובפריסה ל30 שנה. בואו לשמוע מה יש לנו להציע.

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    משכנתא לרכישת משרד

    מעוניינים לרכוש משרד? עד 70% מימון ובפריסה ל30 שנה. בואו לשמוע מה יש לנו להציע.

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום ייעוץ המשכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    למידע לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    במה שונה משכנתא לרכישת משרד ממשכנתא רגילה.

    יזמים ובעלי עסקים המחפשים אפיקים חדשים לרווחים, מופתעים לגלות שבאפשרותם לקחת משכנתא למשרד, במקום הלוואות סטנדרטיות לשנים ספורות. הדבר נכון לגבי שאר סוגי העסקים והיזמויות, לרבות מפעלים, שטחי מסחר, מחסנים ועוד, אך עם סייגים רבים. משכנתא לרכישת משרד מהווה דרך מצוינת למימון, עם החזר חודשי נוח יחסית ופריסה רבת שנים.

    למעשה מדובר בקבלת משכנתא לרכישת משרד המהווה הלוואה לטווח ארוך לכל דבר ועניין המתקבלת בסניף הבנק למשכנתאות ולעיתים בסניף הבנק. כמקובל במשכנתאות, נידרש לשעבד את הנכס כנגד ההלוואה שאותה נצמיד לעוגנים שונים הכוללים את מדד הפריים, מט"ח, ריבית קבועה, מדד המחירים לצרכן ועוד. חשוב לציין שניתן לקבל הלוואה מסוג זה כאשר 100% ממנה יוצמד למסלול הפריים בשונה מעולם המשכנתאות הרגילות בהן הרגולציה מאלצת בחירת מס' מסלולים.

    האם כדאי בימים אלה לרכוש נכס מסחרי?

    היתרון של רכישת נכס מסחרי בימים אלה הוא ברור שכן יש תחושת רוויה בכל הקשור לרכישת נכסים מניבים עבור מגורים לצד מיסוי מאסיבי בעניין. במקביל יש קושי רב לאתר אפיקי השקעה אלטרנטיביים, זאת בשל ריביות נמוכות.

    למרות הפוטנציאל לתשואות גבוהות, הרי אין לכך תשובה חד משמעית והדבר מאד תלוי בפרמטרים שונים. המפתח להשקעה טובה טמון בניהול סיכונים כשהמטרה היא יותר רווח ופחות חשש להפסדים.

    בעת רכישה ומימון בעזרת משכנתא למשרד, חשוב להתמקד במספר נקודות מרכזיות:

    • הסיכון גבוה יותר – גם אם מציעים לכם תשואות פנומנאליות של 10 אחוזים ויתר, עליכם לדעת שאתם נכנסים לסיכון. אחת לעשור (פחות או יותר) מתעורר מיתון עולמי עמוק הגורר אחריו ירידות מחירים בנדל"ן מסחרי ועימם חדלות פירעון של משקיעים אגרסיביים רבים.
    • משלמים יותר מיסים – גם כיום מיסוי לנכסי מגורים קל ונוח יותר עבור המשקיעים, ביחס לנכסים מסחריים. ברכישת נכס מסחרי תידרשו לדווח על רווחים ולהיחשף לדרישות מיסוי כמקובל בכל עסק.
    • רווחים נהדרים למשקיעים נבונים – מי שמסתכן יותר יכול בהחלט גם להרוויח בהתאם. הרווח עבור נכסים מסחריים, לרבות משרדים יכול להיות מדהים ולהשיג תשואות חלומיות. רק בדיקה מעמיקה של השוק בו אתם מתכננים לפעול יכולה להשיג לכם החלטה איכותית בעניין.
    • עלות מימון גבוהה יחסית – משכנתא לרכישת משרד עולה יותר שכן עבורה משעבדים נכס בסיכון גבוה. לכן, צפו לריביות גבוהות מהמקובל במשכנתאות דיור וכן להרבה ברורים לגבי היכולות והכוונות שלכם.

    ליווי מקצועי עם תשואות פיננסים

    התאמת משכנתא לרכישת משרד היא עסק מורכב מאד בשל הסיכונים הכרוכים בעניין, אך עם זאת מדובר בכיוון מרענן עבור אלה המעוניינים להרוויח עוד. סיוע בעניין עדיף ממומחה שיכול ללוות אתכם בתהליך ולעזור לכם לקבל החלטה מושכלת בעניין, תעזור בהחלט. לכן, למומחה משכנתאות יש יתרון רב שכן הוא אינו מעורב רגשית ויכול להביט על פני הדברים, בצורה מבוקרת.

    מזה שנים שצוות תשואות פיננסים מלווה רבים המעוניינים לקחת משכנתא למשרד, תוך השגת מימון נוח וכן בחינה מדוקדקת של הכדאיות העסקית. למידע נוסף צלצלו עכשיו למספר 03-9477729 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    לבדיקת זכאות לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      או השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה