לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

משכנתא למוגבלים בבנק

משכנתאות

תעודת זכאות לסיוע בשכ"ד

יש לנו פתרון בשבילך!

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    תעודת זכאות לסיוע בשכ"ד

    יש לנו פתרון בשבילך!

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום ייעוץ המשכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    למידע לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    איך מקבלים תעודת זכאות לסיוע בשכ"ד?

    לא קל לחיות בישראל ובמיוחד בשל מחירי הדיור המופרזים לכל הדעות. מזה כעשור שמחירי הנדל"ן עולים ללא הפסקה ואלה משפיעים באופן ישיר גם על עלות השכירות למגורים. במצב זה אין פלא שמשפחות ויחידים רבים מוצאים את עצמם עם קושי רב לממן קורת גג וזקוקים נואשות לעזרה. עם זאת, יש באפשרותם של רבים לקבל עזרה בדיור מהמשרד לבינוי ושיכון. למעלה מ 150,000 משקי בית מקבלים כיום סיוע בשכ"ד על ידי משרד הבינוי והשיכון.

    בכדי לקבל עזרה בדיור יש לעמוד בתנאי הזכאות. לאחר בדיקה של המבקשים, מקבלים תעודת זכאות לסיוע בשכ"ד, המלווה בקצבה לתמיכה בשכר הדירה. הסיוע עומד על בין מאות לאלפי ₪ לחודש וזאת על פי תנאי הזכאות של משרד השיכון והבינוי.

     

    מי הם הזכאים?

    • נכים – על הנכה להיות בגיל 18 ומעלה וכן לאבד לפחות 75 מכושר השתכרותו. גובה הסכום נגזר ממצבו המשפחתי.
    • קשישים – קשיש נחשב כל מי שנמצא בגיל פנסיה. בנוסף, על הקשיש להתקיים מהשלמת הכנסה בנוסף לקצבת הזקנה לה הוא זכאי.
    • חד הוריות – סיוע באיתור דירה של דיור ציבורי וכן עזרה בשכ"ד למשך 3 שנים. כמו כן, יינתן סיוע כל עוד המפרנס מקבל השלמת הכנסה.
    • עולים חדשים – בעלי תעודת עולה והמוגדרים כ"חסרי דירה" זכאים לסיוע משנה שניה ועד חמישית או ללא הגבלת זמן אם יש ברשותם תעודת "חסרי דיור". משפחות חד הוריות שעלו זכאיות לשנה שישית. חיילים זכאים לסיוע כל זמן השירות וקשישים זכאים לסיוע בכל מצב וכן ללא הגבלה בזמן.כמו כן, זכאים לסיוע הם גם אלה שלא מצליחים להשתכר כנדרש ומתגוררים בישובים המוגדרים כ"מזכים בסיוע" ועומדים בקריטריונים של "מיצוי כושר השתכרות". מיצוי כושר השתכרות נקבע על פי מספר שעות עבודה והשכר ברוטו של אחד מבני הזוג, תעריף המשתנה מעת לעת.

     

    תהליך קבלת תעודת זכאות

    1. קובעים פגישה – קיימות מספר חברות הרשאיות להנפיק תעודת זכאות לסיוע בשכ"ד ולפי שעה ואלה הן: מילגם, עמידר ואלונים. לחברות אלה סניפים בכל הארץ.
    2. מגישים בקשה – יש להביא את המסמכים הדרושים לצורך הבקשה הכוללים: ת"ז, תעודת נישואין/גירושין/עגינות, אישורי הכנסה של חצי שנה וכן תדפיס עו"ש של 4 חודשים. אם את בהיריון, יש להביא אישור מתאים מרופא. אם יש, אז להצטייד באישורים מביטוח לאומי לרבות: נכות, אי כושר השתכרות, הבטחת הכנסה ומזונות. ניתן לפנות לכל אחד מהסניפים של חברות הסיוע הפזורים בארץ.
    3. קבלת סיוע – לאחר מספר ימים של המתנה, אישרו לכם בשעה טובה תעודת זכאות. דבר ראשון יש להגיש חוזה שכירות. החוזה נדרש בכדי להוכיח שאין מדובר בדירת משפחה. כמו כן, יש להציג אישורי הכנסות וכן לחתום על כתב התחייבות מול החברה.

     

    אם לא מרוצים – מערערים!

    במקרה ואתם לא מרוצים מקביעת הוועדה של משרד השיכון, יש באפשרותכם לערער. אם בגלל שבקשתכם לקבלת תעודת זכאות לסיוע בשכ"ד נדחתה או מפני שלדעתכם קיבלתם קצבה נמוכה מידי. את מכתב בקשת הערעור יש להגיש לחברה המסייעת ולצרף אסמכתאות על הכנסה וכן אישורים רפואיים (אם יש).

     

    זכאים? יש באפשרותכם לרכוש את הנכס בתנאים מועדפים

    אם אתם זכאים ומתגוררים בדיור ציבורי יש באפשרותכם לרכוש את הנכס שבו אתם מתגוררים ובמחיר מוזל באופן יחסי מהמקובל השוק.

    מתקשים בהליך הביורוקרטי? אתם לא לבד. תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום המשכנתאות ובעלת וותק וניסיון רב. כיוצאי המערכת הבנקאית, יש באפשרותנו לעזור לכם בעת הגשת בקשה לקבלת תעודת זכאות. כמו כן, אם אתם מתגוררים בדיור ציבורי ומעוניינים לרכוש את הנכס אותו אתם שוכרים, נשמח לסייע לכם לקדם את מטרתכם מול משרד השיכון/ עמידר ולעזור לכם בעניין משכנתא.

    לבדיקת זכאות לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      או השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה