לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

אישור עקרוני למשכנתא

משכנתאות

זכייה במחיר למשתכן – כל מה שחובה לדעת

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    זכייה במחיר למשתכן – כל מה שחובה לדעת

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום של ייעוץ משכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    מעוניינים לרכוש נכס וזקוקים למשכנתא? מתעניינים במשכנתא לכל מטרה על נכס קיים? תנו למומחים שלנו לעזור לכם להגיע לתוצאה טובה יותר ובצורה קלה יותר.

    זקוקים לייצוג של יועץ משכנתאות? השאירו פרטיכם ונשמח ליצור קשר בהקדם.

    לבדיקת זכאותם למשכנתא לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    זכייה במחיר למשתכן

    זכייה באחד מהפרויקטים של תכנית המחיר למשתכן, מחייבת את הזוכים להתייחס למספר היבטים שונים כגון: מימוש הזכייה, בחירת הדירה בפרויקט בו הם זכו ואופן קבלת משכנתא לצורך רכישת הדירה. בעמוד שלפניכם, ריכזנו עבורכם מידע על זכייה במחיר למשתכן – כל מה שחובה לדעת. 

    מימוש הזכייה

    כללי התכנית מחיר למשתכן מאפשרים לזכאים לקחת בה חלק להירשם למספר הגרלות במקביל, וזאת על מנת להגדיל את סיכויי הזכייה באחת מההגרלות. יחד עם זאת, חשוב לציין את העובדה שזכייה באחת מההגרלות מבטלת באופן אוטומטי את ההשתתפות הזוכים בהגרלות האחרות. עם קבלת ההודעה על הזכייה, הזוכים יקבלו זימון לכנס זוכים הנערך על ידי הקבלן/יזם בפרויקט. כנס זה מאפשר לכלל הזוכים בפרויקט להיחשף לתמהיל הדירות בפרויקט ולמחיר הנדרש לכל דירה, כמו כן, במהלך הכנס ניתנים לזוכים פרטים כלליים על שכונת המגורים החדשה ואופן הליך בחירת הדירה בפרויקט בו הם זכו.

    משכנתא לפרויקט מחיר למשתכן - מדריך לזוגות בתחילת הדרך

    פגישה עם הקבלן/יזם ובחירת הדירה בפרויקט בו הם זכו

    מספר שבועות לאחר קיום הכנס, הזוכים מקבלים זימון לפגישה עם הקבלן/יזם וזאת לצורך בחירת דירה בפרויקט בו הם זכו. ברוב המקרים, הזימונים לפגישות נעשים על פי מיקום הזוכים בסדר הזכייה, כאשר פרק הזמן לכל פגישה כזו הוא כ- 45 דקות בממוצע. בשלב זה, זכייה במחיר למשתכן מחייבת את הזוכים לערוך את כל הבדיקות הפיננסיות הנדרשות וזאת על מנת לבחון ולמצות את אפשרויות המימון השונות העומדות לרשותכם לצורך רכישת הדירה וגם לצורך קבלת אישור עקרוני לקבלת הלוואת המשכנתא מטעם אחד מהבנקים למשכנתאות. בשלב זה, הזוכים נדרשים לשלם 2,000 ₪ מקדמה, כאשר סכום זה מהווה מעין "דמי רצינות" מצידם והוא מקוזז ממחיר הדירה במידה והם חותמים בסופו של דבר על הסכם מכר. מנגד, במידה והזוכים מבטלים את זכייתם מכל סיבה שהיא, סכום זה איננו מוחזר להם. 

    לאחר בחירת הדירה ומסירת תשלום דמי הרצינות לקבלן/יזם, לזוכים עומד פרק זמן של כ-14 יום לצורך מימוש הזכייה וחתימה על הסכם מכר אותו חשוב ומומלץ לבחון לעומק במהלך תקופה זו ואף לנהל משא ומתן אל מול הקבלן בנוגע לניסוח מוסכם על הצדדים.

    התנהלות מול הבנקים למשכנתאות

    במקביל לתהליך מימוש הזכייה אל מול הקבלן/יזם, הזוכים נדרשים להתנהל אל מול הבנקים למשכנתאות וזאת לצורך קבלת אישור עקרוני להלוואת משכנתא. גובה המשכנתא הנדרשת היא ברוב המקרים פועל יוצא של ההון העצמי העומד לרשות הזוכים לצורך רכישת הדירה ומחיר הנכס, ולכן, הפנייה לבנקים למשכנתאות לאשרור גובה האשראי, חשוב ומומלץ שתעשה שוב לאחר בחירת הדירה על ידי הזוכים אך לפני החתימה על הסכם המכר. 

    חשוב לציין שהקבלן/יזם רשאי להתחיל בתהליך שיווק הדירות בפרויקט רק לאחר קבלת אישור (היתר בניה) מטעם וועדות התכנון והבנייה, ולכן, כאשר אתם מתחילים את הקשר שלכם לאחר הזכייה עם הקבלן/יזם, חשוב לוודא שהוא מחזיק ברשותו אישור ו/או אישור בתנאים של היתר בנייה.

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      אנא השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה