לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

משכנתאות

איך משפיעה הקורונה על המשכנתאות?

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    איך משפיעה הקורונה על המשכנתאות?

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום של ייעוץ משכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    מעוניינים לרכוש נכס וזקוקים למשכנתא? מתעניינים במשכנתא לכל מטרה על נכס קיים? תנו למומחים שלנו לעזור לכם להגיע לתוצאה טובה יותר ובצורה קלה יותר.

    זקוקים לייצוג של יועץ משכנתאות? השאירו פרטיכם ונשמח ליצור קשר בהקדם.

    לבדיקת זכאותם למשכנתא לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    משבר הקורונה מדאיג אתכם מבחינה כלכלית? בואו להבין ולהירגע

    צמד המילים שיצא לנו לשמוע לאחרונה הכי הרבה הן 'חוסר ודאות'. ניתן להסכים שמשבר הקורונה העולמי תפס את כולם לא מוכנים והדבר הראשון שעולה לכולם בראש זה להקפיא כל תשלום אפשרי שאמור לרדת מדי חודש. הדבר גם נוגע לביטוחים, הלוואות קטנות וכמו כן, למשכנתאות. בין אם כבר יש לכם משכנתא ובין אם הגעתם לרגע בו אתם רוצים לחתום על אחת, חשוב שתתעדכנו בעולם המשכנתאות בזמן זה, כשמשבר הקורונה נוגע בכל.

    הגיע הזמן להבין פעם אחת ולתמיד, איך משפיעה הקורונה על המשכנתאות?

    משנפלה ההבנה כי משבר הקורונה הוא הרבה יותר מווירוס חולף ומספר המבודדים הפך ליותר ויותר גדול, האבטלה הגיעה לשיא שלילי חדש ואזרחים רבים שהיו תלויים במשכורות החודשיות שלהם עבור מחייה ועבור הורדות קבועות, החלו להיכנס לפאניקה (מוצדקת) מהשאלה כיצד הם אמורים להחזיר את הכספים כאשר אין הכנסות?

    עם כניסת הפאניקה באזרחים, החלה הקפאת המשכנתאות וההלוואות השונות בבנקים. אנשים שרכשו דירות ושמו מקדמות על הנכס מבקשים לא להפקיד אותן ובכלל, לבטל את עסקאות הרכישה השונות. כאשר קופות הגמל מעורבות במשכנתאות גם כן, גם הן ספגו ירידה משמעותית בערכן.

    מאחר וההחלטה של ראש ממשלת ישראל היא לצמצם כמה שיותר את הפעילות במשק, גם צמצום התזרים קיים ולכן, כשאין הכנסות, אין החזרים. חוסר הוודאות כרגע שולט בכל דבר ולא ניתן לחזות מה יהיה בעוד כמה חודשים. גם הבנקים מבינים זאת ולכן רובם מאשרים הקפאת המשכנתא עד לארבעה חודשים ולא לשלושה חודשים כבדרך כלל.

    עם זאת, אם חתמתם על משכנתא בטרם נכנס משבר הקורונה לכלל פעולה, תוכלו לנסות ולדרוש את המימון שלכם כיוון שעסקה זו אושרה לפני שנכנסנו אל המצב החדש בו אנו חיים כיום. הבנקים מכירים את הלחץ הגובר על חותמי משכנתא חדשים ומנגד מכירים את אלה המבקשים להקפיא את ההחזרים שלהם.

    המחסור שצופה הבנק בפיננסים שלו מביא אותו להעלאת הריביות שלו זאת כדי לשמר את האינטרס האישי שלו, הונו. ממש כמוכם, כשכל מה שאתם רוצים להבטיח לעצמכם זה שמירה על הכספים שלכם, כך גם הבנק. לכן, אם אתם רוצים לקחת משכנתא בימים טרופים שכאלה, קחו בחשבון שזה יעלה לכם יותר, גם בהמשך הדרך ולאחר שהמשבר יגמר.

    אנחנו יכולים להודות בכך שמשבר שכזה עוד לא פגשנו בימינו ועל כן כל פעולה של הבנקים וכל פעולה של האזרחים היא תקדימית. בשלב זה, כל אחד מנסה לשמור על האינטרס האישי שלו. אם אתם מרגישים צורך רב בהגשת בקשה למשכנתא גם כיום, רצוי שתתייעצו עם יועצים פיננסים הבקיאים במדדים בימים הרגילים וגם בימי הקורונה.

    יועצי משכנתאות יוכלו לתת לכם מפה פיננסית עם כניסתכם אל המשכנתא, קבלת המימון וחישוב ההחזרים הקבועים שלכם. וממש כמו שאתם הולכים לעורכי דין לייעוץ משפטי, אין כל סיבה שלא תתייעצו על המשכנתא שלכם, הרי שמדובר בסכום כסף מכובד, עם יועץ פיננסי.

    זה הזמן להיוועץ ביועץ פיננסים מטעמכם, סימו לב שבימים קשו אלה קשה מאוד להשיג את הבנקים אשר עובדים בצמצום וזמינות העובדים דלה. ליועץ משכנתאות מוביל יש קשרים ישירים לבנק ויכול לקדם עבורכם דברים מאחורי הקלעים.

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      אנא השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה