לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

משכנתאות

פיזור סיכונים בלקיחת משכנתא, איך זה עובד?

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    פיזור סיכונים בלקיחת משכנתא, איך זה עובד?

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום של ייעוץ משכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    מעוניינים לרכוש נכס וזקוקים למשכנתא? מתעניינים במשכנתא לכל מטרה על נכס קיים? תנו למומחים שלנו לעזור לכם להגיע לתוצאה טובה יותר ובצורה קלה יותר.

    זקוקים לייצוג של יועץ משכנתאות? השאירו פרטיכם ונשמח ליצור קשר בהקדם.

    לבדיקת זכאותם למשכנתא לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    פיזור סיכונים חוסך כסף. בואו לשמוע על הפיזור המומלץ עבורכם.

    אם יצא לכם לשמוע את המושג פיזור סיכונים כאשר הדבר נוגע ללקיחת משכנתא, שמעתם נכון. אם נפשט לרגע את הדברים, משכנתא היא למעשה הלוואה גדולה מאוד. ואם בעבר את המשכנתא היה ניתן לקחת רק בצורה אחת ולא כל כך גמישה, הרי שהיום הדבר שונה לחלוטין ואת ההלוואה הגדולה מאוד הזו, אפשר לחלק לכמה מסלולי משכנתאות ובכך להקל על עצמכם מבחינה כלכלית וגם אולי גם קצת להרגיע אתכם.

    אם פיזור סיכונים בלקיחת משכנתא נשמע לכם כמו רעיון טוב בעל יתרונות רבים, כמו בכל דבר בעולם, אז דעו שגם לפיזור סיכונים יש חסרונות שאותם עליכם לקחת בחשבון. בראש ובראשונה ולפני שהלכתם לבנק בכדי לבקש משכנתא, רצוי שתבדקו את כל מה שאתם צריכים עבור זכאות מלאה למשכנתא, הן מבחינת הנכס החדש שלכם והן מהבחינה הכלכלית שלכם. גם כאשר אינכם מודעים לפרטים מסוימים, אתם לא רוצים לגלות את זה במועד הבקשה מהבנק.

    סירוב קבלת משכנתא מהבנק זה הוא דבר שאף פעם לא נעים לעבור וכמו שאנו מרבים להגיד, במידה וקיבלתם סירוב מהבנק עבור קבלת המשכנתא דעו כי אתם לא מסורבים לכל החיים. בעזרת פיזור סיכונים תוכלו להגיע להסכם הנכון ביותר אל מול הבנק שלכם, כך שהוא לא יהיה בסכנה אך גם אתם לא.

    כדי להבין עוד קצת, נשמח להסביר לכם מהי המשמעות של פיזור סיכונים בלקיחת משכנתא ואיך היא עשויה להקל על חייכם מול הבנק

    הלוואה צמודה למדד בעלת ריבית קבועה היא ההלוואה המוכרת לכולם והיא שורש המשכנתאות. ההלוואה הזו למעשה לא מאפשרת לכם מרחב תזוזה וגם לא ניתנת לפירעון מוקדם. בשורה התחתונה שלה, אתם איתה עד סוף התשלומים. מאחר וההלוואה צמודה, הדבר עשוי לגרום לעליית סכומי התשלומים שלכם אל מול הבנק ומן הסתם יוביל לתסכול רב.

    כמו שציינו למעלה, זו הייתה הלוואת המשכנתא היחידה שהייתה קיימת אך כיום קיימות גם ההלוואות כאלו

    • הלוואה צמודה בעלת ריבית משתנה
    • הלוואה לא צמודה בעלת ריבית קבועה
    • הלוואה לא צמודה בעלת ריבית משתנה
    • הלוואה מבוססת פריים
    • הלוואה מבוססת מט"ח
    • ועוד

    כאשר עורכים פיזור סיכונים, הפיזור עצמו נעשה באחוזים. כך, יש באפשרותכם לחלק את סיכון החזר ההלוואה לפי חישובי מדד בעתיד, עד כמה שאפשר באמת לשער. הדבר בא לידי ביטוי למשל כאשר אתם מתכננים את מספר השנים אותן אתם מתכננים להשקיע להחזרת כספי ההלוואה. אם אתם מתכננים להחזיר את ההלוואה בפחות מ-20 שנים, יתכן וחישוב נכון יראה לכם שמסלולים צמודים עם ריבית קבועה הם המסלולים עבורכם.

    הדבר גם עובד הפוך כשאתם מעוניינים בלקיחת הלוואה ליותר מ-20 שנים. במקרים כאלו תרצו להיות בטוחים שאתם יכולים לשנות דברים עם חלוף הזמן. כך ההמלצה שלנו לדוגמא תהיה על מסלולים לא צמודים אך בהתאם לכל מבקש, יורכב פיזור סיכונים שונה וזאת חשוב מאוד לזכור.

    לסיכום,

    אם נותרתם מתוסכלים מהבנק, הנה לכם עוד פתרון שיכול להקל עליכם גם עכשיו וגם בעוד עשר שנים כאשר התשלומים על המשכנתא יהיו עבורכם עדיין הגונים ולא כל כך מפחידים. במידה והחלטתם שאתם מעוניינים לשמוע עוד על פיזור סיכונים בעת לקיחת המשכנתא שלכם, תרצו לקבל את המידע שלכם מאנשי מקצוע שמכירים את עולם המשכנתאות ואת הגורמים המשתנים שלהם. זה אולי הכי חשוב עבורכם שיהיה לכם עם מי להתייעץ על המסלולים הנכונים ביותר עבור מצבכם הנוכחי. משכנתא לא חייבת להיות מפחידה כל חודש מחדש. עם סידור נכון אתם יכולים ליהנות מהבית החדש שלכם וגם להחזיר את ההלוואה בשקט.

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      אנא השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה