לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

משכנתאות

יתרונות וחסרונות בקבלת משכנתא ללא יועץ פרטי

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    יתרונות וחסרונות בקבלת משכנתא ללא יועץ פרטי

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום של ייעוץ משכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    מעוניינים לרכוש נכס וזקוקים למשכנתא? מתעניינים במשכנתא לכל מטרה על נכס קיים? תנו למומחים שלנו לעזור לכם להגיע לתוצאה טובה יותר ובצורה קלה יותר.

    זקוקים לייצוג של יועץ משכנתאות? השאירו פרטיכם ונשמח ליצור קשר בהקדם.

    לבדיקת זכאותם למשכנתא לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    ייעוץ משכנתאות הפך בשנים האחרונות לאחד משירותי הייעוץ ההכרחיים ביותר עבור כל אחד ואחת מאיתנו הנדרש לנטילת הלוואת משכנתא לצורך רכישת נכס נדל"ן או מימון נדל"ן קיים. שירות זה מוצע לכם גם על ידי המערכת הבנקאית באמצעות יועץ משכנתאות בנקאי המייצג את הבנק הספציפי בו ניטלת הלוואה וגם באמצעות יועצי משכנתאות פרטיים ואובייקטיבים המלווים את התהליך. 

    קבלת משכנתא ללא יועץ פרטי

    קבלת משכנתא ללא יועץ פרטי - חסרונות

    יועץ משכנתאות פרטי מלווה את תהליך נטילת הלוואה מתחילתו ועד סופו ולאורך כל הדרך הוא פועל לטובת האינטרס הכלכלי של הלקוח אותו הוא מייצג ולא את האינטרס של הבנק המלווה. כפועל יוצא מכך, קבלת משכנתא ללא יועץ פרטי עלולה להוביל אתכם למצב בו המשכנתא המוצעת לכם על ידי הבנק המלווה אינה תואמת במאת האחוזים את האינטרס הכלכלי שלכם לאורך זמן.

    מעבר לכך, חשוב לציין שליועץ משכנתאות פרטי יש את הידע והניסיון המקצועי בכל הנוגע לבחירת מסלול ההלוואה האופטימאלי ביותר עבור לקוחותיו, וזאת בהתאם להיכרות מקדימה עם היכולות הכלכליות של הלקוחות. היתרון המרכזי הנלווה לתהליך קבלת משכנתא באמצעות יועץ פרטי טמון בעובדה שהוא פועל במקביל אל מול מספר בנקים שונים שלמעשה "מתחרים" על הלקוח, וזאת בניגוד לתהליך קבלת משכנתא ללא יועץ פרטי באמצעות יועץ משכנתאות בנקאי המשרת בראש ובראשונה את האינטרסים של הבנק המלווה. 

    קבלת משכנתא ללא יועץ פרטי - יתרונות

    נטילת משכנתא ללא יועץ פרטי נעשית באמצעות יועץ משכנתאות בנקאי המועסק על ידי הבנק בו ניטלת ההלוואה, כאשר שירותי הייעוץ מוענקים ללקוח ללא עלות כספית וכחלק מהשירות הבנקאי אך יש לשים לב שאינטרס הבנק הוא שעומד לנגד עיניו של נציג המשכנתאות. עובדה זו מהווה יתרון יחסי לנטילת הלוואה ללא יועץ פרטי ששירותיו המקצועיים מתומחרים על פי היקף שעות הייעוץ.

    יתרון נוסף הנלווה לתהליך נטילת משכנתא ללא יועץ פרטי באמצעות יועץ משכנתאות בנקאי בא לידי ביטוי במקרים בהם הלקוח נוטל את ההלוואה מהבנק אליו הוא משויך, כאשר לרשות היועץ הבנקאי עומדים כל הנתונים הפיננסיים של הלווה כך שהלווה לא יצטרך להשיג עצמאית את המסמכים אך יש לקחת בחשבון שעצם הפניה לבנק אחד בלבד יכולה לעלות ביוקר רב בהצעת המשכנתא אותה תקבלו. 

    קבלת משכנתא עם או בלי יועץ פרטי - מה עדיף?

    קבלת משכנתא באמצעות יועץ משכנתא פרטי מומלצת לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין ליטול את הלוואת המשכנתא המותאמת ביותר עבורו לטווח הבינוני והארוך. יחד עם זאת, לאילו מביניכם המגיעים עם הון עצמי מכובד המהווה נתח משמעותי משווי הנכס אותו אתם מעוניינים לרכוש, מומלץ לשקול קבלת משכנתא באמצעות שירותי הייעוץ המוענקים לכם על ידי הבנק המלווה.

    כך או אחרת, היתרונות הנלווים לתהליך קבלת משכנתא עם יועץ פרטי הם רבים והם נעשה באופן אובייקטיבי תוך התייחסות נקודתית לאינטרס הכלכלי של הלווים לאורך כל תקופת החזר ההלוואה, וזאת הסיבה המרכזית בגינה יותר ויותר נוטלי הלוואות משכנתא מסתייעים בשירותיהם של יועצי משכנתא פרטיים.

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      אנא השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה