לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

משכנתאות

אין משכנתא בלי ריבית אבל זה לא אומר שהיא חייבת להיות כל כך גבוהה

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    אין משכנתא בלי ריבית אבל זה לא אומר שהיא חייבת להיות כל כך גבוהה

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום של ייעוץ משכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    מעוניינים לרכוש נכס וזקוקים למשכנתא? מתעניינים במשכנתא לכל מטרה על נכס קיים? תנו למומחים שלנו לעזור לכם להגיע לתוצאה טובה יותר ובצורה קלה יותר.

    זקוקים לייצוג של יועץ משכנתאות? השאירו פרטיכם ונשמח ליצור קשר בהקדם.

    לבדיקת זכאותם למשכנתא לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    משכנתא, כפי שכולנו יודעים, היא הלוואה מאוד גדולה אותה נהוג לבקש מהבנק כאשר מתחילים תהליך של רכישת דירה. אם מעולם לא עברתם תהליך שכזה, אין כל סיבה שתבינו בעולם המשכנתאות שמיום ליום רק הופך למורכב יותר אך בכל זאת משתלם כשיודעים כיצד להרכיב את המשכנתא הנכונה.

    כמו המון דברים אחרים, גם המשכנתא היא אינדיבידואלית ומשתנה מלקוח ללקוח אז אם קיבלתם המלצה מחבר על הבנק שלו כי המשכנתא שהוא עשה היא בתנאים טובים, דעו כי הסבירות שתקבלו את אותם התנאים היא אפסית.

    משכנתא בתנאים טובים, מה זה אומר?

    קודם כל, כדי להקל עליכם עם לקסיקון המשכנתא, הרכבת המשכנתא נקראת תמהיל משכנתא. לתמהיל המשכנתא תכניסו את כל החישובים שלכם והבחירות הסופיות שלכם. במעמד הבקשה הבנק יבדוק את העבר הפיננסי שלכם וגם האם קיימות לכם קופות גמל או חסכונות שיקלו על מתן המשכנתא. הבנק חייב שתהיה לו אינדיקציה חיובית שיש לכם איך להחזיר את ההלוואה לכל אורך הדרך ולכן יחפש רשתות ביטחון אצלכם במידה ולא יהיה לכם מקור הכנסה סדיר.

    לאחר שנמצאתם זכאים מבחינת הבנק לקבלת המשכנתא, תתחילו בהרכבת התמהיל. משכנתא מורכבת מההלוואה עצמה, מהריביות שלה ומההחזרים שלכם. מאחר והבנק מבין במשכנתא יותר מכל גוף אחר, ייתכן ולא תבינו עד הסוף את ההתמקחויות ואת הדרישות של הבנק. לכן, אל תחתמו על שום דבר עד שלא הבנתם עד הסוף על מה אתם חותמים ועל מה הסכמתם.

    במעמד בחירת תמהיל המשכנתא שלכם, יהיה עליכם לבחור את מסלולי ההלוואה שלכם, תקופת ההלוואה והסכומים בכל מסלול. כך, תוכלו להרכיב בצורה אסטרטגית את המשכנתא המשתלמת ביותר עבור הנכס שלכם, עבור ההכנסות שלכם וכמובן עבור העתיד שלכם, שבעוד כמה שנים לאחר סיומה של המשכנתא, יהיה לגמרי שלכם.

    איך אפשר לדעת במה לבחור?

    כמו שאמרנו בהתחלה, אם אתם לא באים מתוך עולם המשכנתאות, מעולם הפיננסים או מהעולם הבנקאי, אין שום סיבה שתבינו במשכנתא ובמסלוליה. וכשהבנק הוא המקור איתו אתם מתמקחים על ההלוואה, רצוי לא לקחת ממנו עצות. חברת ייעוץ משכנתאות לעומת זאת, יכולה לעשות לכם חיים קלים ובהתאם ליכולות שלכם לבנות את תמהיל המשכנתא הנכון עבורכם.

    בהתאם למצבכם הכלכלי, תוכלו להבין האם אתם מעוניינים בריבית קבועה או משתנה, במשכנתא שניתן לשנותה לאחר 5 שנים או להשאירה במצבה. כאשר ישנם כל כך הרבה מסלולים עם שמות תואר בנקאיים ולרוב לא מובנים, חברת תשואות פיננסים תוכל לעשות לכם סדר בעניינים, לכוון אתכם תוך מתן הסבר מנומק למה לחוות דעתם אתם צריכים לבחור במסלול כזה ולא באחר, מה שיעזור לכם להרגיש יותר בטוחים במעמד החתימה מול הבנק איתו בחרתם לעשות את עסקת המשכנתא.

    כמו שהכותרת של המאמר אומרת, אין דבר כזה שאין ריבית. אבל אנחנו יודעים בוודאות שהריבית יכולה להיות נמוכה משמעותית ממה שהבנק היה שמח למכור לכם. כאשר מגיעים עם הידע הדרוש לבנק, אי אפשר יהיה לעגל איתכם פינות ולהוסיף איזה אחוז פה או אחוז שם לטובת הבנק והריביות שלו.

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      אנא השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה