לייעוץ חינם 24/7: 

03-9477729

המדריך ללקיחת משכנתא

משכנתאות

המדריך ללקיחת משכנתא

הנה כמה נקודות שחשוב לדעת לפני נטילת משכנתא. בואו לשמוע על הפתרון הטוב ביותר עבורכם!

או השאירו פרטים ונשוב אליכם

    אנו מכבדים את הפרטיות שלך

    המדריך ללקיחת משכנתא

    הנה כמה נקודות שחשוב לדעת לפני נטילת משכנתא. בואו לשמוע על הפתרון הטוב ביותר עבורכם!

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחום ייעוץ המשכנתאות, היועצים בחברה כיהנו בתפקידי מפתח בבנקים בתחום האשראי והמשכנתאות.

    אנו מתחייבים לריביות הנמוכות בשוק ולהתאמת העסקה הטובה ביותר עבורך.

    למידע לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    המדריך המלא ללקיחת משכנתא

    מדריך משכנתא מתחילים… לקיחת משכנתא לעסקים או לטובת מגורים זה מהלך משמעותי ביותר עבור כל אחד, שכן לרוב מדובר בהלוואה והחוב הכי גדול שיהיו לרובנו בחיים.

    הביטוי "משכנתא" מתייחס למשכון נכס מקרקעין כבטוחה עבור הגוף המלווה שהוא בדרך כלל בנק למשכנתאות. במשכנתא אנו מממנים רכישה או בנית נכס תוך הפיכתו לבטוחה ו/או ממשכנים נכס קיים.

    קבלו בסדר יורד את השלבים הנדרשים עבור לקיחת משכנתא:

    אפיון צרכי מימון

    איך לבחור משכנתא? איך לקחת משכנתא? משכנתא אמורה לכסות את כל הוצאות המימון הנדרשות להשמשת נכס עבור מגורים או השקעה תוך חיסור ההון שהבאנו מכיסנו.

    לכן, דבר ראשון שעלינו לעשות זה לקבוע את גודל היכולת, צרכים והרצונות שלנו.

    לשם כך עלינו לבחון את יכולת ההחזר שלנו. רכישת נכס ש"גדול עלינו" עלולה להכניס אותנו ללחץ רב עד לכדי חוסר יכולת להחזיר את כספי ההלוואה. לכן, כדאי להיות שמרניים בעניין ולא להתחייב על יותר משליש מההכנסות שלנו.

    לאחר שאנו נדע מה סך ההון העצמי שלנו וכמה משכנתא אנו מתכוונים לקחת, אנו נוכל להתחיל בחיפושים אחר נכס העונה לצרכינו באמצעות פנייה לקבלנים, מתווכי דירות ואנשים פרטיים המעוניינים למכור נכס.

    עלויות רכישת נכס רבות וכוללות לא רק רכישה/בניה אלה גם דברים נוספים שחשוב להכיר, כמו: עלות שכר טרחה של עורך דין, דמי תיווך למשרד התיווך, ריהוט ושיפוצים. בנוסף, עולים עניינים נוספים שלא תכננו.

    לכן, כאשר מתכננים את גודל המימון הדרוש לכם, כדאי להוסיף עוד כ 10 אחוזים בממוצע. זה בדרך כלל סכום ה"גלישה" המקובל.

    אישור עקרוני

    לקיחת משכנתא לא אפשרית בלי אישור עקרוני מקדים מהבנק. לכן, לפני שמתחייבים לנכס כדאי קודם לבדוק מה חושב על כך הבנק. לצורך קבלת אישור עקרוני עליכם להגיש מסמכים שונים לבנק המעידים שאתם עומדים בתנאים שלו.

    הבנק ירצה לראות את יכולתכם הכלכלית, גודל העסקה, ההון שברשותכם ועוד'. במקרים מסוימים תקבלו תשובה בעניין עוד באותו היום ולעיתים זה יכול לקחת מס' ימים..

    בוחרים תמהיל משכנתא

    אם אישרו לכם את המשכנתא, אתם יכולים לצאת לדרך ולהתחייב. בשלב זה תידרשו לבחור תמהיל משכנתא. התמהילים הנפוצים הם: מסלול פריים האטרקטיבי, קל"צ העקבי, משתנה כל 5 שנים הגמישה ועוד.

    כמו כן יש גם מט"ח ולייבור המתאימים יותר לתושבי חוץ. יועץ המשכנתאות שלכם ישמח לעזור לכם לבחור תמהיל אופטימלי עבורכם ולחסוך מכם דיונים מבלבלים מול פקיד המשכנתאות המייצג את האינטרסים של הבנק.

    בנוסף, יש לבחור את שיטת ההחזר. האפשרויות הן:

    • החזר קבוע – סילוק החוב בשיטת שפיצר נחשבת לשיטה הנפוצה והמומלצת בדרך כלל. בשיטה זאת משלמים יותר ריבית בהתחלה ופחות קרן וככל שהזמן מתקדם מוחזרת יותר קרן ופחות ריבית.
    • קרן שווה – שיטה פחות נפוצה ומתאימה למי שרוצה לשאת בנטל הריבית בהתחלה וליהנות מהצטמצמות התשלומים לאורך זמן. מתאים להייטקיסטים שלהם יש קריירה קצרה. בשיטה זאת מחזירים יחס שווה של תשלום הקרן מדי חודש. ככל שעובר הזמן החוב קטן ועמו הריבית.קיימות משכנתאות נוספות המבוססות על עקרונות אלה: "הלוואת בלון" שמותאמת כהלוואת גישור במעבר בין נכסים, "גרייס" שזה עיכוב תחילת ההחזר במספר חודשים עד שתתארגנו ועוד.

    לקיחת משכנתא עם יועץ משכנתאות

    לקיחת משכנתא הינה צעד חשוב במיוחד ומוטב שתעשה נכון. יועץ משכנתאות טוב יוכל לעזור לכם בעניין ולהשאיר בכיסכם לא מעט כספים שהבנק היה שמח לקחת.

    יועץ משכנתא פונה לבנקים וייפנה בשמכם לבנקים וינהל עבורכם משא ומתן מתמיד ומושכל, על מנת להשיג עבורכם את המשכנאת המיוחלת בתנאים הטובים ביותר. תמהיל אופטימלי יעזור לכם לחסוך כסף ולא להיקלע להפתעות בדרך.

    תודה שקראתם את מדריך המשכנתא שלנו.

    תשואות פיננסים הינה חברה מובילה בתחומה ומתמחה בייעוץ וליווי לקוחות בתחום האשראי והמשכנתאות היועצים בחברה חברי התאחדות יועצי המשכנתאות.

    לבדיקת זכאות לחצו כאן
    או חייגו 039477729

    מעוניינים בייעוץ לגבי המשכנתא המתאימה לכם?

      התחילו עכשיו

      או השאירו פרטים ונשוב אליכם

        אנו מכבדים את הפרטיות שלך

        עודד ודיויד התותחים תודה מכל הלב על הסבלנות מקצועיות ומציאת פתרון מהיר ואטרקטיבי לבעיה. מומלץ בחום.
        מריאטה ליפקוביץ

        שיתופי פעולה